|
کدخبر: 239443

طراحی سایت ارزان

فناوری طراحی سایت ارزان

این روزها قیمت یکی از معیارهایی برای انتخاب است. در طراحی وب سایت نیز برای اینکه هزینه ها کاهش پیدا کند میتوان از روش هایی استفاده کرد تا مشتریان بتوانند با پلن طراحی سایت ارزان قیمت به خواسته های خود برسند. یکی از راه ها این است که از سیستم های آماده استفاده شود. یکی از تکنولوژی هایی که برای ساخت سایت این روزها استفاده میشود استفاده از سایت سازها است. اما این سایت سازهای آنلاین معایب بسیار زیادی دارند. یکی از معایت مهم آن ها این است که افراد گویی یک فضایی برای ساخت سایت خود اجاره میکنند و به صورت دائمی مالک سایت خود نیستند. اما اگر طراحی سایت ارزان با وردپرس را انتخاب کنید میتوانید به دائمی ملک سایت خود باشید. در این روش از قالب های آماده استفاده میشود تا هزینه طراحی قالب سایت کاهش پیدا کند. و برای بخش بک اند و کدنویسی سمت سرور از سیستم مدیریت محتوای وردپرسی استفاده میشود. با این روش دیگ نیازی نیست که هزینه زیادی را بابت طراحی وب سایت بپردازید.

اولین مزیت طراحی سایت ارزان میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. به همین دلیل است که افراد زیادی هستند که در گوگل این عبارات را جستجو میکنند. در واقع شما میتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی یک سایت با امکانات مورد نیاز خود داشته باشید. که این سایت آماده برای آن است که اطلاعات و محتوای اولیه وب سایت خود را در آن وارد نمایید. پنل مدیریت سایت نیز به گونه ای است که افراد با یک بار آموزش میتوانند با آن کار کنند.

روش های طراحی سایت ارزان

در طراحی سایت ارزان از روش های مختلفی استفاده میشود تا جایگزینی برای روش های پر هزینه باشند. در واقع اگر به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اید که قصد دارد خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید باید بودجه موردنیاز برای اینکار را نیز درنظر داشته باشید. زیرا افراد زیادی هستند که ایده های خوبی برای آنلاین سازی کسب و کار خود دارند اما متاسفانه به دلیل بودجه محدودی که دارند منصرف میشوند. ما به این افراد پلن ساخت سایت ارزان را پیشنهاد میدهیم. تا بتواند انتظارات آن ها را تا حدودی برطرف سازد. شاید تصور کنید که امکانات سایت ارزان قیمت بسیار محدود است. لکه گته میشود که امکانات آن قابل مقایسه با طراحی سایت حرفه ای نیست اما میتواند نیازهای اولیه مشتراین شما را پاسخگو باشد.

حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه قیمت طراحی سایت به صورت کم هزینه تمام میشود ؟ در واقع شرکت طراحی سایت ارزان از روش هایی است فاده میکند که یک وب سایت با کیفیت اما با تعرفه بسیار پایین را به مشتریان خود ارائه بدهد. در ادامه به این روش ها خواهیم پرداخت :

طراحی سایت ارزان با وردپرس

طراحی سایت به دو صورت اختصاصی و وردپرسی قابل پیاده سازی است. همانطور که میدانید برنامه نویسی برای سایت های اختصاصی بسیار هزینه بر است. اما در روش وردپرسی از سیستم مدیریت محتوای وردپرسی استفاده میشود تا بتواند جایگزینی برای کدنویسی اختصاصی باشد. طراحی سایت با وردپرس بسیار ارزان قیمت بوده و همراه با امکانات با کیفیتی است. که برای افرادی که میخواهند تازه شروع کنند بسیار مناسب خواهد بود. کاری که باید انجام شود این است که یک دامنه و هاست برای وب سایت درنظر گرفته شود.

یکی از مزیت های مهم وردپرس اسن است که شامل پوسته ها و قالب های متنوعی است که بعضی از آن ها رایگان هستند. و به راحتی میتوان آن ها را نصب کرده و استفاده زد. همچنین کتابخانه وردپرس شامل افزونه هایی است که میتوان برای بخش های مختلف ماژول های مورد نیاز را مورد استفاده قرار داد. در واقع با استفاده از افزونه ها میتوانید طراحی سایت فروشگاهی با هزینه بسیار پایینی را انجام دهید. که برای این کار کافی است که افزونه ووکامرس نصب شده و تنظیمات مربوط به فروشگاه اینترنتی  و محصولات انجام شود.

طراحی سایت با قالب آماده

قالب های آماده ای هستند که با پرداخت هزینه ای کم خریداری شده و میتوان آن ها را راه اندازی کرد. در این میان نیز قالب های آماده هستند که رایگان بوده و هزینه اولیه برای راه اندازی آن نیاز ندارند. این قالب ها در اینترنت موجود بوده و برای انواع مشاغل و وب سایت ها به صورت اختصاصی طراحی شده اند. اما لازم به ذکر است که باید شرکت طراحی سایت این قالب ها را بهینه سازی نماید تا بتوانید از آن ها استفاده نمایید. بعضی از شرکت ها هستند که قالب های آماده طراحی کرده و با هزینه کم به فروش میرسانند. علت کم هزینه بودن این قالب ها این است که به صورت عمومی به فروش رسانده شده و مختص برای هر پروزه طراحی نمیشوند به همین دلیل تعرفه پایینی دارند.

سایت-ساز

طراحی سایت با سایت سازها

یکی از روش هایی که این روزها افراد از آن استفاده میکنند طراحی سایت با سایت سازها است. در ابتدا نیز گفته شد که این سرویس های راه اندازی خودکار سایت شامل معایب بسیار زیادی هستند که میتوان به محدودیت دسترسی، بهینه نبودن، محدودیت امکانات اشاره کرد. اما از مزایای آن میتوان به سریع بودن راه اندازی توجه کرد. افارد میتوانند در عرض چند دقیقه یک سایت راه اندازی کرده و محتوای خود را در آن قرار دهند. زیرا این سایت سازها شامل قالب های آماده ای هستند که تعبیه شده و مشتریان آن ها را انتخاب کرده و استفاده میکنند. حتی طراحی سایت فروشگاهی با فروشگاه سازها نیز بسیار مرسوم شده است. زیرا هزینه آن در مقابل طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نیز بسیار ناچیز است. اما نکته ای که لازم است اشاره کنیم این است که اطلاعات سایت و بسیار از موارد دیگر در سیستم فروشگاه ساز قرار میگیرد که برای مشتریان خوش آیند نخواهد بود.

خرید سایت آماده ارزان

یکی از روش ها برای اینکه هزینه طراحی سایت کاهش یدا کند خرید سایت های آماده است. سایت هایی هستند که به صورت آماده به فروش میرسند و شما کافی است که محتوای خود را وارد نمایید. این سایت ها در حالت آماده به کار بوده و حتی نیازی نیست که هزینه ای بابت هاست و دامنه و راه اندازی آن بپردازید. شرکت هایی هستند که این سایت را آماده کرده و به فروش میرسانند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر