|
کدخبر: 254265

خبر خوب درباره این گوشی رده بالای شیائومی

گوشی رده بالای شیائومی می ۱۰T پرو نیز آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI ۱۳ را دریافت کرد. حجم این به‌روزرسانی حدود ۳.۳ گیگابایت است.

فناوری خبر خوب درباره این گوشی رده بالای شیائومی

شیائومی مطابق برنامه ای که قبلا ارائه داده بود، در حال انتشار رابط کاربری MIUI ۱۳ برای گوشی‌های خود است. این کمپانی در پایان فوریه ۲۰۲۲ آپدیت اندروید ۱۲ را به همراه رابط کاربری انحصاری خود برای Xiaomi ۱۱T Pro در اروپا عرضه کرد.

بر اساس برخی مشاهدات، این کمپانی هم اکنون در حال انتشار آپدیت Android ۱۲ و رابط کاربری MIUI ۱۳ برای شیائومی می ۱۰T پرو است. این گوشی که در پاییز ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد، یک محصول رده بالاست که از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. در هنگام عرضه به بازار، این گوشی از اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI ۱۲ بهره می‌برد. با این حال، کمی بعد آپدیت اندروید ۱۱ و MIUI ۱۲.۵ برای آن منتشر شد.

به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI ۱۳.۰.۲ هم اکنون در حال انتشار در اروپاست و حجمی حدودا ۳.۳ گیگابایتی دارد. این آپدیت، دربرگیرنده مجموعه ای از به‌روزرسانی‌های امنیتی به همراه آپدیت‌هایی برای رفع برخی باگ‌هاست. علاوه بر این، به واسطه این آپدیت برخی قابلیت‌های جدید در اختیار دارندگان گوشی Mi ۱۰T Pro قرار می‌گیرد. بررسی جزئیات بیشتر این آپدیت حاکی از این است که بسته امنیتی مارس ۲۰۲۲ اندروید نیز در این آپدیت فریمور گنجانده شده است.

چگونگی نصب آپدیت اندروید ۱۲ شیائومی می ۱۰T پرو

به منظور بررسی اینکه آیا این آپدیت برای گوشی شما در دسترس است یا خیر، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

وارد بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید؛

وارد قسمت About Phone شوید؛

گزینه آپدیت سیستم (System Update) را انتخاب کنید.

در صورتی که آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی شما منتشر شده باشد، در این قسمت قابل مشاهده است. بنابراین می‌توانید با دنبال کردن مراحل کار آن را نصب کنید.

شیائومی می ۱۰T پرو

پیش از آغاز مراحل دانلود و نصب MIUI ۱۳ بر روی گوشی خود، مطمئن شوید که گوشیتان حداقل ۵۰% شارژ دارد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که به یک شبکه وای‌فای متصل هستید تا حجم دانلود از بسته اینترنتی شما کسر نشود.

بد نیست بدایند که شیائومی پیش از این، در انتهای ماه مارس آپدیت اندروید ۱۲ را بر روی سیزده گوشی خود منتشر کرد. علاوه بر این، تعدادی دیگر از گوشی‌های این کمپانی نیز در آینده نزدیک این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

مشخصات فنی Xiaomi Mi T۱۰ Pro

در ادامه، نگاهی مختصر به مشخصات فنی گوشی می ۱۰ تی پرو شیائومی خواهیم داشت.

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پانل ال‌سی‌دی با نرخ بازیابی ۱۴۴ هرتز و با قابلیت پشتیبانی از HDR۱۰ و MEMC، لایه محافظ گوریلا گلس ۵؛

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با معماری هشت نانومتری، پردازنده هشته هسته ای (یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی، ۳ واحد ۲.۴۲ گیگاهرتزی و چهار واحد ۱.۸ گیگاهرتزی)، واحد پردازش گرافیکی Adreno ۶۵۰؛

شش یا هشت گیگابایت رم LPDDR۵ در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS ۳.۱؛

دو سیم کارته؛

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگرهای HMX سامسونگ مجهز به لرزش‌گیر نوری و فلاش ال‌ای‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۳ درجه، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو؛

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با حسگرهای S۵K۳T۲ سامسونگ؛

حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی قاب کناری؛

ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۹.۳۳ میلیمتر و وزن ۲۱۸ گرم؛

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها