|
کدخبر: 249623

خبر خوب برای این گوشی جذاب شیائومی

شیائومی جدیدترین آپدیت گوشی پوکو ایکس ۳ جی تی را منتشر کرد. این آپدیت پوکو X۳ GT، شامل رابط کاربری MIUI ۱۳ و اندروید ۱۲ بوده به زودی برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

فناوری خبر خوب برای این گوشی جذاب شیائومی

شیائومی در حال آماده کردن آپدیت MIUI ۱۳  برای تعداد زیادی از گوشی های هوشمندش است. این آپدیت قابلیت‌های مهمی را به گوشی کاربران می‌آورد و می‌تواند تجربه استفاده از گوشی‌های این شرکت چینی را به شدت بهبود ببخشد. آخرین گوشی شیائومی که آپدیت MIUI ۱۳ برای آن منتشر شده، پوکو ایکس ۳ جی تی است. بهتر است بدانید این آپدیت فعلا در مرحله پایلوت تستر است و در روزهای آینده، به صورت گسترده روانه گوشی کاربران خواهد شد.

این بروزرسانی عظیم، اندروید ۱۲ هم به گوشی پوکو ایکس ۳ جی تی معرفی خواهد شد. آن طور که در صفحه مخصوص تغییرات این آپدیت اعلام شده، در کنار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری گوشی‌های شیائومی، کاربران می‌توانند حالا با نصب آپدیت MIUI ۱۳  گوشی پوکو X۳ GT، به قابلیت باز کردن برنامه‌ها به صورت پنجره‌هایی شناور از به صورت مستقیم از منوی اسلاید بار دسترسی داشته باشند. در کنار این ویژگی، تغییرات کوچک و بزرگ زیادی نیز در این آپدیت نهفته شده‌ که می‌توانند به بهبود تجربه کلی استفاده از گوشی پوکو ایکس ۳ جی تی کمک کنند.

ویژگی‌های آپدیت MIUI ۱۳ گوشی پوکو X۳ GT

در این آپدیت پچ امنیتی ماه فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی نیز وجود دارد که امنیت کلی گوشی اندرویدی شما را به شدت بهبود می‌بخشد. گفته می‌شود شیائومی در آپدیت MIUI ۱۳، تعداد زیادی از مشکلات گزارش شده گوشی پوکو X۳ GT را از بین برده و حالا کاربران باید تجربه‌ای پایدارتر در استفاده از این گوشی Poco داشته باشند.

جالب است بدانید این آپدیت برای تعدادی از کاربران در کشورهای اندونزی، چین و ترکیه در دسترس است و در روزهای آینده، شیائومی آپدیت نسخه ۱۳ رابط کاربری MIUI را برای دیگر کاربران گوشی پوکو ایکس ۳ جی تی منتشر خواهد کرد. این آپدیت حدود ۳.۲ گیگابایت حجم خواهد داشت. این حجم بالا آن را به یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های منتشر شده برای این گوشی تبدیل می‌کند. با توجه به این که هنوز انتشار این آپدیت به صورت گسترده و عمومی آغاز نشده، پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کنید تا دیگر کاربران این آپدیت را امتحان کنند تا مشکلی گوشی شیائومی شما را تهدید نکند.

شیائومی در روزها و هفته‌های آینده آپدیت MIUI ۱۳ و اندروید ۱۲ را برای تعداد زیادی از گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده‌اش منتشر خواهد کرد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها