|
کدخبر: 253401

گوشی جدید شیائومی تاییدیه‌ گرفت + جزئیات

شیائومی ۱۲ لایت ۵G تاییدیه‌ FCC را دریافت کرد.

فناوری گوشی جدید شیائومی تاییدیه‌ گرفت + جزئیات

بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده، شیائومی احتمالا روی پرچمدار جدیدی با نام شیائومی ۱۲ لایت ۵G کار می‌کند. این گوشی حالا تاییدیه FCC را دریافت کرده و برخی مشخصات اصلی آن فاش شده است.

پیش‌تر گفته می‌شد که این دستگاه با شماره مدل ۲۲۰۳۱۲۹G در بازار جهانی عرضه خواهد شد و حالا طبق اسناد ارائه شده، شیائومی ۱۲ لایت دارای پیکربندی‌های مختلفی خواهد بود. گزینه‌های مختلف حافظ این دستگاه شامل ۶/۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود که با این وجود، گران‌ترین گزینه از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود.

از سوی دیگر در این لیست ذکر شده که شیائومی ۱۲ لایت از قابلیت‌های دیگری مانند ۷ باند ۵G، وای فای حداکثر ۵.۸ گیگاهرتز، فناوری‌های NFT، بلوتوث و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین شیائومی می‌خواهد میان‌رده جدیدش را به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI ۱۳ تجهیز کند.به جز این جزئیات، لیست FCC هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشخصات این دستگاه ندارد.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲ لایت

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، این گوشی احتمالا از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. در لبه بالایی آن مانند بسیاری از دستگاه‌های میان رده دیگر شاهد روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهیم بود و برای امنیت دستگاه از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شده است.

اسناد گیک‌بنچ این دستگاه نیز نشان می‌داد که شیائومی ۱۲ لایت با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G راهی بازار می‌شود و تنظیمات دوربین قرار گرفته روی پنل پشتی آن دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW۳ سامسونگ، یک دوربین فوق عریض و یک لنز ماکرو خواهد بود. از نظر ظاهر، گفته می‌شود که شباهت زیادی بین آن و شیائومی CIVI وجود خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر