|
کدخبر: 250976

بیت‌کوین یک میلیون دلار می شود؟

پیش‌بینی‌های عجیب از قیمت بیت‌کوین کم نیست. قبلا ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ هزار دلار عجیب محسوب می‌شد اما حالا یک نفر عقیده دارد بیت‌کوین یک میلیون دلار می‌شود.

پیش‌بینی‌های عجیب از قیمت بیت‌کوین کم نیست. قبلا ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ هزار دلار عجیب محسوب می‌شد اما حالا یک نفر عقیده دارد بیت‌کوین یک میلیون دلار می‌شود.

آؤتور هیز، بنیانگذار BitMax عقیده دارد بیت‌کوین در نهایت قیمتی معادل یک میلیون دلار خواهد داشت. او عقیده دارد بیت‌کوین دارایی پیشرو است و در آینده قیمتی هفت رقمی پیدا می‌کند. این مدیرعامل در مقاله‌ای که برای کوین‌تلگراف نوشته بیت‌کوین در دراز مدت میلیون دلاری می‌شود چون دولت‌ها در سراسر جهان با کاهش ارزش پول و تورم مواجهه می‌شوند.

در این مقاله آمده است: هیچ دولتی وجود ندارد که برای پرداخت قبوض و آرامش جامعه پول چاپ نکند. اما ارزهای دیجیتال را نمی‌توان چاپ کرد و من به شما حق می‌دهم اگر مخالف باشید. ارزش طلا و بیت‌کوین افزایش پیدا می‌کند، نه به خاطر افزایش ارزش آن‌ها بلکه به این خاطر که ارزش فیات‌هایی که این دو محصول با آن‌ها سنجیده می‌شوند کاهش پیدا می‌کند.

«به یاد داشته باشید که این طلا یا بیت‌کوین نیست که ارزشمند می‌شود بلکه ارزش فیات مدام کاهش پیدا می‌کند.»

هیز همچنین بیت‌کوین را به دلیل سهولت در جابه‌جایی نسبت به کالاهایی مانند طلا بهتر می‌داند. «اگر یک ساتوشی یا ۱۰۰۰ بیت‌کوین داشته باشید. تنها چیزی که لازم است کلمات کلیدی برای باز کردن کیف پول شما است.»آرتور هیز در مقاله خود زمانی برای بیت‌کوین یک میلیون دلاری مشخص نکرد و فقط از اصطلاح بلندمدت و در نهایت استفاده کرد. او گفت بیت‌کوین در نهایت یک میلیون دلار می‌شود.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها