|
کدخبر: 211981

بررسی روند بازارهای مالی / بیت‌کوین مرز ۶۰ هزار دلار را از دست داد

در بازار امروز بیت‌کوین مرز ۶۰ هزار دلار را از دست داد و با روند نزولی همراه شود. در سایر بازارها شاخص بورس عملکرد مثبت داشت و حدود ۹ هزار واحد رشد کرد. قیمت دلار بعد از یک روز اصلاح و کاهش قیمت دوباره به روند افزایشی خود برگشت و به مرز ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

در بازار آزاد امروز قیمت دلار برخلاف دیروز که روند کاهشی داشت افزایش یافت و به نرخ ۲۷ هزار و ۵۷۰ تومان رسید. دلار در بازار آزاد دیروز در در کانال ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

در بازار امروز اونس جهانی طلا روند نزولی داشت و در کم‌ترین نرخ خود به ۱۷۸۵ دلار و در بالاترین نرخ به ۱۷۹۴ رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ به یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان رسید.

قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان ثبت شد. در بازار آزاد سکه در حدود قیمتی ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بیت‌کوین ریخت! / ریزش تا کجا ادامه دارد؟

از دست رفتن محدوده ۶۰ هزار دلار در حالیست که بیت‌کوین در هفته گذشته سقف تاریخی جدیدی ثبت کرده بود و در محدوده ۶۷ هزار دلار معامله می‌شد.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۶۲ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم زیر محدوده خنثی نوسان دارد و اگر عرضه زیاد باشد احتمالا به محدوده اشباع فروش ریزش می‌کند.

به نظر می‌رسد تقاضا برای بیت‌کوین زیر محدوده ۶۰ هزار دلار زیاد است و احتمالا این ریزش موقتی باشد.

کارشناسان هم قبلا اظهار کردند که ریزش به زیر ۶۰ هزار دلار اصلاح موقتی است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها