|
کدخبر: 242270

پیش ‌بینی مهم از آینده بازارهای مالی / طلا گران می شود؟

در بازارهای امروز روند معاملات دلار صعودی بود اما قیمت سکه و طلا کاهشی بود.

قیمت دلار در بازار امروز روند صعودی داشت اما قیمت طلا و ارز در بازار امروز روند نزولی داشتند.

باگوات کاراد، وزیر اتحادیه هند گفت: رمزارزها هنوز در هند قانونی نشدند و شاید در آینده قانونی شوند.

ایلان ماسک، کارآفرین میلیارد و مدیرعامل استارلینک گفت: دوج‌کوین به عنوان ارز پرداخت اینترنت استارلینک به کار می‌رود. البته این خبر هنوز قطعی نیست.

اندرو هولنس، نخست وزیر جامایکا گفت: بانک مرکزی این کشور به زودی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را منتشر می‌کند. این کشور سال گذشته ارز دیجیتال خود را آزمایش کرد.

بانک مرکزی بحرین (CBB) با همکاری شرکت بانکداری عرب، شبکه انتقال برون مرزی با استفاده از سیستم بلاکچین بانک جی‌پی‌مورگان را آزمایش کرده است. گزارش شده این درگاه راهی امن و کارآمد برای تسویه‌ حساب‌های برون مرزی فراهم می‌کند.

قیمت طلا

قیمت اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در بالاترین قیمت با کمی افزایش ۱۸۶۱ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۵۱ دلار ثبت شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار نیز در بالاترین قیمت یک میلیون و ۲۱۴ هزار تومان و در پایین‌ترین قیمت یک میلیون و ۲۰۶ هزار تومان اعلام شد.

بورس

امروز شاخص کل بورس افزایش هفت هزار و ۳۴۹ واحدی داشت و در نهایت به محدوده یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحد رسید.

اخبار مذاکرات تاثیر بسزایی در روند معاملات بورسی دارد. کارشناسان می‎‌گویند در صورت مذاکرات نتیجه‌بخش، باید انتظار رشد بازار سرمایه در بلند مدت داشت.

امروز هم علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران امروز در توییتی نوشت: «مذاکرات وین به مرحله‌ای رسیده که می‌توان در مورد نتیجه آن با قطعیت و بدون نیاز به گمانه‌زنی اعلام نظر کرد.»

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها