|
کدخبر: 241583

قوی ترین گوشی های اندرویدی معرفی شدند + جدول

در لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی بازار جهانی در ژانویه ۲۰۲۲، نام شیائومی ۱۲ پرو به چشم می‌خورد.

چند روز پیش آنتوتو فهرستی از قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده اندرویدی برای بازار چین در ژانویه ۲۰۲۲ را منتشر کرد و حالا این بنچمارک دست به چنین کاری برای بازار جهانی زده است.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، قدرتمندترین گوشی های اندرویدی به تراشه‌های شرکت کوالکام مجهز شده‌اند. طبق لیست ژانویه، شیائومی ۱۲ پرو با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در صدر قرار گرفته و امتیاز ۹۷۹,۴۹۹ را به نام خودش ثبت کرده است. در رتبه بعدی گوشی رد مجیک ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و امتیاز ۸۵۸,۲۷۵ به چشم می‌خورد.

در رتبه سوم گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۵s پرو قرار دارد که با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس توانسته امتیاز ۸۳۵,۷۸۶ را به نام خودش ثبت کند. در رتبه‌های بعدی این لیست هم به ترتیب گوشی‌هایی مانند رد مجیک ۶R، ریلمی GT و راگ فون ۵ به چشم می‌خورند. تنها نماینده سامسونگ در این لیست، گلکسی S۲۱ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است که در رده نهم قرار دارد.

قدرتمندترین گوشی های میان رده اندرویدی

در لیست قدرتمندترین گوشی‌های میان رده اندرویدی هم تراشه‌های کوالکام دست بالا را دارند و بیشترین رتبه‌ها را به خودشان اختصاص داده‌اند. در این فهرست گوشی iQOO Z۵ با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و امتیاز ۵۵۶,۷۱۵ توانسته در صدر قرار بگیرد و قدرتمندترین گوشی میان رده ژانویه ۲۰۲۲ در بازار جهانی باشد.

لیست-گوشی

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی

در رتبه دوم گوشی ریلمی GT مستر با همین تراشه و امتیاز ۵۳۸,۹۲۲ خودنمایی می‌کند. در رتبه‌های سوم و چهارم به ترتیب گوشی‌های شیائومی می ۱۱ لایت و می ۱۱ لایت ۵G NE به چشم می‌خورند که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۸۰G و اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برند و توانسته‌اند امتیازهای ۵۲۳,۸۷۲ و ۵۱۰,۵۷۴ را کسب کنند.

سامسونگ در لیست قدرتمندترین گوشی های میان رده ژانویه ۲۰۲۲ دو نماینده دارد. گوشی‌های گلکسی A۵۲s ۵G و M۵۲ ۵G به ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم به چشم می‌خورند که با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G به ترتیب امتیازهای ۵۰۰,۶۶۲ و ۴۹۲,۷۹۵ را بدست آورده‌اند.

لیست-گوشی2

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها