|
کدخبر: 240209

سورپرایز ویژه سامسونگ برای این دسته از کاربرانش

سامسونگ سیستم رزرو این گوشی‌ها را باز کرده و اجازه می‌دهد تا در ازای ثبت درخواست رزرو ۵۰ دلار اعتبار بگیرید. قرار است در روز عرضه پیشنهادهای ویژه‌ای برای این دسته از کاربران ارائه شود.

فناوری سورپرایز ویژه سامسونگ برای این دسته از کاربرانش

سامسونگ دو روز دیگر از سری گلکسی S۲۲ رونمایی می‌کند و تقریبا همه مشخصات این خانواده را می‌دانیم. حالا مشخص شده که ثبت سفارش پیش‌خرید برای این دستگاه چه هدیه‌ای برای کاربران به همراه خواهد داشت و مدل‌های مختلف این سری با چه فاصله‌ای نسبت به دیگر به دست مشتریان می‌رسند.

اکانت توییتر TechInsider اخیرا لینکی را به اشتراک گذاشته که ظاهرا صفحه پیش‌خرید سری گلکسی S۲۲ را نشان می‌دهد. این لینک مربوط به سامسونگ لهستان است و مشخص می‌کند که این شرکت حداقل در لهستان به کسانی که پیش‌خرید خود را ثبت کنند، گلکسی بادز پرو مشکی هدیه می‌دهد. این ایرباد تابستان امسال با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد. به‌علاوه، کره‌ای‌ها تضمین بازخرید ۷۵۲ دلاری گوشی‌های جدیدشان را به کاربران ارائه می‌کنند.

مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S۲۲ دیرتر عرضه می‌شوند

این صفحه همچنین تایید می‌کند که گلکسی S۲۲ اولترا ۶ اسفند و دو مدل استاندارد و پلاس ۲۰ اسفند به ویترین فروشگاه‌ها می‌آیند. پیش‌خرید این خانواده رسما همزمان با مراسم معرفی در تاریخ ۲۰ بهمن آغاز خواهد شد. گفتنی است که سری گلکسی تب S۸ هم در همین رویداد چهارشنبه عصر ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران معرفی می‌شود.

پیش خرید گلکسی S۲۲

سامسونگ همچنین سیستم رزرو این گوشی‌ها را باز کرده و اجازه می‌دهد تا در ازای ثبت درخواست رزرو ۵۰ دلار اعتبار بگیرید. همچنین قرار است در روز عرضه پیشنهادهای ویژه‌ای برای این دسته از کاربران ارائه شود.

دریافت هدیه پیش خرید گلکسی S۲۲

تصاویری که از محصولات جدید سامسونگ منتشر شده، نشان می‌دهد که گلکسی S۲۲ و مدل پلاس صفحه‌ای با حاشیه‌های یکسان خواهند داشت و گلکسی S۲۲ اولترا با ظاهری شبیه گلکسی نوت ۲۰ از راه می‌رسد.

خانواده جدید پرچمداران سامسونگ با پردازنده‌های ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار می‌آید. مدل اولترا نمایشگر ۶.۸ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. مدل پلاس از نمایشگر ۶.۶ اینچی با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و مدل استاندارد هم با نمایشگر ۶.۱ اینچی و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار می‌آید.

 

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها