|
کدخبر: 241240

شکست سنگین گلکسی s۲۲ اولترا از آیفون + جزئیات

وب‌سایت PCMag اخیرا پرچمدارهای جدید سامسونگ در چندین بنچمارک مورد آزمایش قرار داده و اگرچه به گفته این منبع، با قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار روبه‌رو هستیم، اما همچنان نمی‌توانند آیفون‌های اپل را شکست دهند.

فناوری شکست سنگین گلکسی s۲۲ اولترا از آیفون + جزئیات

سامسونگ چند روز پیش از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کرد که به سریع‌ترین تراشه‌های دنیای اندروید مجهز شده‌اند. حالا شاهد انتشار نتایج بنچمارک نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ گلکسی S۲۲ اولترا هستیم که اگرچه بالاتر از سایر پرچمدارهای اندرویدی قرار می‌گیرد، اما به راحتی از آیفون ۱۳ پرو مکس شکست می‌خورد.

وب‌سایت PCMag اخیرا پرچمدارهای جدید سامسونگ در چندین بنچمارک مورد آزمایش قرار داده و اگرچه به گفته این منبع، با قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار روبه‌رو هستیم، اما همچنان نمی‌توانند آیفون‌های اپل را شکست دهند.

عملکرد گلکسی S۲۲ اولترا در بنچمارک ها

گلکسی اس ۲۲ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک گیک بنچ ۵ در بخش تک هسته‌ای، چند هسته‌ای و یادگیری ماشینی به ترتیب امتیازهای ۳۴۳۳، ۱۲۳۲ و ۴۴۸ را کسب کرده است. در مقابل این پرچمدار کره‌ای‌ها، آیفون ۱۳ پرو مکس قرار دارد که در این بخش‌ها به ترتیب امتیازهای ۴۶۴۷، ۱۷۳۵ و ۹۴۸ را کسب کرده که بسیار بالاتر از گوشی سامسونگ است.

گلکسی S۲۲ اولترا

به گفته PCMag، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت قابل قبولی داشته و عملکردش در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب ۱۳ و ۹ درصد بهبود داشته، اما همچنان نمی‌تواند با تراشه A۱۵ Bionic مورد استفاده در گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رقابت کند.

در بنچمارک وب Basemark Web، اگرچه سری گلکسی S۲۲ نسبت به نسل قبلی‌شان ۸ درصد عملکرد بهتری داشته‌اند، اما آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به محصولات سامسونگ، دو برابر امتیاز بهتری کسب کرده است. در این بنچمارک گلکسی S۲۲ اولترا به امتیاز ۵۵۲ دست پیدا کرده، در حالی که امتیاز آیفون ۱۳ پرو مکس برابر ۱۱۳۹ بوده است.

در نهایت با بنچمارک GFXBench ۵ روبه‌رو هستیم که در رزولوشن WQHD و فول اچ‌دی برای گلکسی S۲۲ اولترا انجام شده. این گوشی هوشمند در رزولوشن WQHD در تست Aztec Ruins Onscreen و Offscreen به ترتیب امتیاز ۲۸ و ۲۹ را کسب کرده است. در رزولوشن فول اچ‌دی این امتیازها به ترتیب برابر ۶۰ و ۳۵ هستند.

آیفون ۱۳ پرو مکس در بنچمارک GFXBench ۵ در تست‌های Aztec Ruins Onscreen و Offscreen به ترتیب امتیاز ۵۴ و ۳۶ را کسب کرده که تفاوت چندانی با گلکسی اس ۲۲ اولترا در رزولوشن فول اچ‌دی ندارد.

با توجه به این نتایج، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملکرد ضعیف‌تری نسبت به A۱۵ Bionic دارد. باید منتظر ماند و دید اگزینوس ۲۲۰۰ در مقابل تراشه اپل چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد. البته کوپرتینویی‌ها اواخر سال جاری میلادی از تراشه A۱۶ Bionic رونمایی خواهند کرد که قدرتمندترین تراشه‌های دنیای اندروید شکست سنگین‌تری از آن خواهند خورد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر