|
کدخبر: 240352

جزئیات جدید درباره سامسونگ گلکسی S۲۲ پلاس + عکس

حاشیه نمایشگر سامسونگ گلکسی S۲۲ پلاس از همیشه کمتر شده است.

گلکسی S۲۲ پلاس سامسونگ بیستم بهمن ماه معرفی خواهد شد. تصاویری که به تازگی از گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس منتشر شده نشان می‌دهد حاشیه‌های نمایشگر این مدل از همیشه کمتر است.

سامسونگ-s22

گوشی پرچمدار گلکسی S۲۲ پلاس که به زودی معرفی خواهد شد به نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریکی مجهز خواهد بود. در مقایسه‌های صورت گرفته توسط افشاگر معروف دنیای گوشی‌های هوشمند که در توییتر با نام آیس یونیورس شناخته می‌شود، جزئیاتی از نسبت نمایشگر به بدنه و حاشیه‌های نمایشگر گلکسی اس ۲۲ پلاس منتشر شده است.

مطالب افشا شده با توجه به تصاویری که از فریم گوشی گلکسی S۲۲ پلاس درز کرده بودند منتشر شده است. همان طور که در این تصویر مشخص است، در مقایسه با نسل قبل و گوشی گلکسی S۲۱ پلاس، حاشیه نمایشگر گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس باریک‌تر شده است.

به تصویری که در ادامه وجود دارد با دقت نگاه کنید. تصویر پایینی مربوط به گوشی گلکسی S۲۲ پلاس و تصویر بالایی مربوط به گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ است. با کمی دقت، کوچک‌تر شدن حاشیه پایینی نمایشگر گوشی بیشتر به چشم شما خواهد آمد. البته حاشیه‌های کناری نمایشگر حداقل در نگاه اول، بدون تفاوت هستند و تنها بخش پایینی باریک‌تر شده است.

حاشیه نمایشگر گلکسی S۲۲ پلاس

شاید این کوچک شدن غیر قابل توجه حاشیه پایینی نمایشگر گلکسی اس ۲۲ پلاس در مقایسه با نسل قبل خیلی مهم نباشد اما تلاش سامسونگ برای بیشتر کردن نسبت نمایشگر به بدنه قابل ستایش است. البته تمام پیشرفت‌های گلکسی S۲۲ پلاس در ظاهر خلاصه نمی‌شود و قابلیت‌هایی مانند بالا رفتن میزان روشنایی نمایشگر  نیز در گلکسی اس ۲۲ پلاس لحاظ شده است.

به جز کوچک شدن حاشیه نمایشگر، ابعاد گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی S۲۲ Plus سامسونگ کاملا شبیه به هم هستند. البته چینش دوربین‌های اصلی در نسل جدید تا حدی تغییر کرده است. گوشی گلکسی S۲۲ پلاس سامسونگ با ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ در ۷.۶ میلی متر به دست مشتریان خواهد رسید. نسل قبل با ابعاد ۱۶۱.۵ در ۷۵.۶ در ۷.۸ میلی متر معرفی شد.

گلکسی اس ۲۲ پلاس بهترین انتخاب برای بیشتر کاربران خواهد بود

گلکسی S۲۲ پلاس سامسونگ با نمایشگر ۶.۶ اینچی به فروش می‌رسد. این نمایشگر از نوع دینامیک امولد ۲ ایکس است و با لایه‌ای از گوریلا گلس ویکتوس حفاظت می‌شود. تراشه مورد استفاده قرار گرفته در این گوشی با توجه به منطقه جغرافیایی، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود.

گلکسی اس ۲۲ پلاس

هر دو این تراشه‌ها از لیتوگرافی ۴ نانومتری بهره می‌برند. دوربین اصلی این پرچمدار سامسونگ ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و دیگر دوربین‌ها ۱۲ مگاپیکسلی (اولترا واید) و ۱۰ مگاپیکسلی (تله فوتو) خواهند بود.

بیشتر بخوانید: در یک اتفاق بی سابقه، تمام مشخصات سری گلکسی S۲۲ و گلکسی تب S۸ سامسونگ لو رفت

با توجه به مشخصات فنی و البته قیمت این مدل در مقایسه با دیگر اعضای خانواده گلکسی اس ۲۲، نسخه پلاس این سری بهترین انتخاب برای بیشتر کاربران است. اما در هر حال باید منتظر بیستم بهمن ماه و رویداد معرفی سری گلکسی S۲۲ باشیم تا مشخصات دقیق و رسمی این سری را ببینیم. می‌توانید اخبار مربوط به رویداد آنپکد را از وبسایت و حساب‌های رسمی گجت نیوز در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنید.

 

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها