|
کدخبر: 205030

اصول طراحی برند بوک

۱۰ اصل طراحی برند که همیشه برند شما را برجسته می کند. از هر ۱۰ خرید مصرف کننده ۶ مورد تحت تأثیر "قدرت" برند است.

فناوری اصول طراحی برند بوک

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت برند در دنیای امروز تأکید کنیم: هنگامی که هر کاربر می تواند از بین هزاران گزینه انتخاب کند.

طراحی نام تجاری در حماسه کلی برند از اهمیت اولیه برخوردار است - این فرایند شناسایی یک شرکت در نظر مصرف کنندگان است. این طراحی لوگو، گرافیک، اشکال، رنگ ها و عناصر دیگر است که نقش مهمی در ایجاد هویت متمایز از سایر برند ها ایفا می کند.

گاهی اوقات گم شدن در انتخاب های پالت رنگ، اشکال جالب و گزینه های زیاد روی صفحه بسیار دشوار است: اینجاست که اصول طراحی برند پشتیبان شماست. و بهتر است از همان ابتدای راه اندازی به آنها پایبند باشید.

اصول طراحی برند چیست و از آنها در چه مواردی استفاده کنیم؟

اصول طراحی برند لیستی از عواملی است که دستورالعمل های اساسی یک طراحی خوب یا یک محصول را مشخص می کند. آنها به شما به عنوان یک طراح کمک می کنند تا از خود دور نشوید و موثرترین طرح را از نظر ایجاد تأثیر خاص بر مصرف کنندگان ایجاد کنید. شما باید در این زمینه از بهترین طراح برند و بهترین طراح لوگو کمک بگیرید که ایده های جدید و مناسب کسب و کار شما را پیشنهاد دهند.

۱۰دستوربرای طراحی خوب برند

طراحی خوب نوآورانه است

طراحی خوب یک محصول یا خدمات را مفید می کند

طراحی خوب از نظر زیبایی خوشایند است

طراحی خوب، محصول را قابل درک می کند

طراحی خوب بی معنی نیست

طراحی خوب صادقانه است

طراحی خوب ماندگار است

طراحی خوب با تمام جزئیات کامل است

طراحی خوب سازگار با محیط زیست است

طراحی خوب تا آنجا که ممکن است شلوغی کمی دارد

 

الکترو-وبر

ما ۱۰ اصل طراحی را که به اعتقاد ما هنگام ایجاد هویت برند شما مفید است را لیست می کنیم.

تصاویر بصری برند را منعکس می کنند

هر مارک دارای یک شخصیت، یک احساس خاص به آن است، که در بیانیه ماموریت و چشم انداز آن، یک حوزه کاری ، خدماتی که ارائه می دهد ، بیان شده است. این ویژگی ها همیشه باید در تمام تصاویری که ایجاد می کنید تکرار شود.

 

نکته: قبل از شروع به کار بر روی هر گونه تصویر ، سعی کنید یک نقشه شخصیت برند ایجاد کنید.

از تکرار مکرر بپرهیزید

هنگام ساختن هویت برند ، ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا برجسته شویم تا مطمئن شویم که نام تجاری با نام دیگر مخلوط نشده است. گاهی اوقات ، شرکت ها از این اصول پیروی نمی کنند و عمداً طرح های رقبای خود را کپی می کنند تا بتوانند برخی از مشتریان خود را جلب کنند.

باید بگوییم ، این ایده خوبی نیست. اگرچه ممکن است یک نام تجاری یک یا دو مشتری را به دنبال داشته باشد - با این احساس مشابهت ، آنها همچنین ممکن است خود را در باران بی وقفه دعاوی قرار دهند. برای شهرت نیز هرگز مفید نیست.

توصیه ما این است که چنین سبکی از تصاویر بصری را پیدا کنید که به شدت با یک نام تجاری خاص مرتبط باشد.

کمتر بیشتر است

قانون طلایی - تصاویر خود را بیش از حد پیچیده نکنید! یکی از چیزهایی که شما به آن احتیاج ندارید این است که مردم را گیج کرده و با عناصر زیادی آنها را بیش از حد دفن کنید. ساده تر - به خاطر سپردن آن آسان تر است. اگر نگاهی به مشهورترین برند ها بیندازید ، آنها همیشه از چیزی سبک استفاده می کنند-حداقل رنگ، شکل و عناصر.

تثلیث مقدس رنگها

یک رویکرد مینیمالیستی باید در همه جنبه ها - از جمله رنگها - اعمال شود. یکی از قوانین اصلی طراحی استفاده از حداکثر سه رنگ است. این نه تنها به اضافه بار احتمالی مربوط نمی شود بلکه دلیل مالی نیز دارد. هنگام چاپ هرگونه متریال ، باید هزینه بیشتری برای رنگهای اضافی بپردازید.

روان در پشت پالت های شما

هر رنگ ارتباط خاص خود را دارد ، احساسی که در فرد ایجاد می کند. بسیار مهم است که در نظر بگیرید که رنگ بندی شما چه تاثیری بر مشتری شما خواهد داشت. رنگهای متضاد روشن توجه را به خود جلب می کند ، در حالی که رنگهای روشن و تک رنگ حالتی آرامش بخش را ایجاد می کنند.

ماهرو

فضای خالی

اگر می خواهید بر برخی از قسمت های طراحی خود تأکید کنید و مطمئن شوید که آنها در موارد استفاده واقعی برجسته شده اند ، فضای خالی دوست شما است. در اطراف لبه ها کمی فضا بگذارید تا رنگ ها بیشتر دیده شوند.

برانگیختن احساسات

نمی توان طرحی را که با مردم سروکار ندارد ، یک طرح خوب نامید. در حالی که به طراحی نام تجاری فکر می کنید ، اصلی ترین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید برانگیختن احساسات است. به هر حال ، اگر مردم پس از مشاهده تصاویر بصری شما چیزی را احساس کنند ، مدت طولانی نام تجاری شما را به خاطر خواهند آورد.

از نظر بصری خودنمایی کنید

امروزه مردم با سرعت زیادی در حال به روز رسانی خود هستند - محدوده توجه هرگز به این کوتاهی نبوده است. به همین دلیل است که طراحی نام تجاری شما باید توجه افراد را به خود جلب کند.

همه چیز را منسجم نگه دارید

همه عناصر طراحی نام تجاری بصری شما باید یک داستان را بیان کنند. این را در نظر بگیرید، هر قطعه پازل متفاوت است، اما آنها یک تصویر متحد و منسجم را تشکیل می دهند.

با تعیین تناسب نام تجاری خود، انتخاب یک پالت رنگی واحد ، توافق بر روی اشکال کلی و آنچه مهمتر است - پیروی از این دستورالعمل ها، به مشتریان برند کمک می کنید تا احساس کنند همه چیز با هم آمیخته شده است.

ایجاد راهنمای برند

برای اطمینان از انسجام نام تجاری که در پاراگراف قبلی در مورد آن صحبت کردیم ، ایده خوبی است که با ایجاد یک کتاب برند ، دستورالعمل های برند را ایجاد کنیم.

اگر می خواهید نام تجاری کار کند، باید مطمئن شوید که قوانین نحوه عملکرد تصاویر بصورت خود را تعیین کرده اید ، و اینکه چه نوع دستکاری مجاز است. اگر شما صاحب یک نام تجاری هستید ، داشتن یک نام تجاری ضروری است ، زیرا به طراحان یا کارکنان برون سپاری شما اجازه می دهد تا با لحن نام تجاری شما هماهنگ باشند.

کاپ-کینگ

می توانیم به شما کمک نماییم؟

ما می دانیم که طراحی لوگو برای کسب و کارها چقدر مهم است و تیم ما آماده است تا لوگو مناسب از کسب و کار شما را ارائه دهد.

رسانه هنر برتر مجری طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و ثبت برند شما است جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید و نمونه کارها را در آدرس وب سایت رسانه هنر برتر می توانید ببینید.

۰۹۱۳۳۰۵۵۱۵۶

۰۹۱۲۴۱۸۴۶۰۰

www.saynadesign.com

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها