|
کدخبر: 201065

رقابت در بازار تلویزیون بالا گرفت/ال جی مقابل سامسونگ

ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی از تلویزیون LED جدیدی رونمایی کرده که اندازه بسیار بزرگی دارد و نوعی سینمای خانگی غول‌پیکر برای خانه‌های لوکس و کاربران ثروتمند محسوب می‌شود. ال‌جی DVLED TV با امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، رقیبی برای تلویزیون The Wall سامسونگ خواهد بود.

فناوری رقابت در بازار تلویزیون بالا گرفت/ال جی مقابل سامسونگ

تلویزیون ال‌جی DVLED با استفاده از میلیون‌ها LED تصویر مدنظر خود را در اشکال مختلف به وجود می‌آورد و می‌تواند در اندازه‌هایی درآید که حتی تلویزیون‌های The Wall سامسونگ هم قادر به دستیابی به آن‌ها نیستند. تلویزیون ال‌جی می‌تواند اندازه‌ای بین ۸۱ تا ۳۲۵ اینچ داشته باشد و شکل و شمایل اتاق شما را به طور کامل متحول کند.

این تلویزیون در حالت پیش‌فرض از نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده می‌کند اما خودتان می‌توانید این نسبت را روی ۳۲:۹ تنظیم کنید تا به‌صورت همزمان امکان تماشای چند ویدیو را داشته باشید. وضوح DVLED با توجه به پیکربندی‌های مختلف این دستگاه متفاوت است. این تلویزیون در پیکربندی‌های حداکثر ۱۹۶ اینچی حداقل ۲K وضوح دارد ولی می‌تواند از رزولوشن ۴K هم پشتیبانی کند.

ال‌جی یک تجربه کم‌نظیر ۸K را هم برای این محصول فراهم کرده تا در پیکربندی بی‌بدیل ۳۲۵ اینچی به تجربه‌ای در حد سینماهای باکیفیت دست پیدا کنید. کنترلر WebOS می‌تواند کارکردهای مختلفی را برای این تلویزیون هوشمند غول‌پیکر به ارمغان بیاورد.

تلویزیون ال‌جی هم درست مثل تلویزیون The Wall سامسونگ قیمت ثابتی ندارد چون می‌تواند در پیکربندی‌های گوناگونی عرضه شود. با این حال تخمین زده می‌شود که حداقل قیمت این محصول از ۳۰ هزار دلار آغاز شود. LG DVLED TV با این قیمت از تلویزیون رول‌شونده این کمپانی کره‌ای با برچسب ۸۷ هزار دلاری ارزان‌تر خواهد بود.

تلویزیون رول‌شونده این شرکت از سری سیگنچر است و در واقع از پنلی ۶۵ اینچی با وضوح ۴K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ساخته شده. روی این دستگاه دکمه‌ای قرار دارد که با فشار دادن آن صفحه نمایش در داخل پایه آلومینیومی بدنه جمع می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها