|
کدخبر: 126629

قیمت تلویزیون‌های لاکچری ۱۰ سال قبل + جدول

در ادامه این گزارش نگاهی داریم به جدول قیمت تلویزیون‌های قابل خریداری در سال‌های ۸۸ و ۸۹ و حدود قیمتی این محصول:

اصناف قیمت تلویزیون‌های لاکچری ۱۰ سال قبل + جدول

این روزها برای خرید هر نوع لوازم خانگی باید خودتان را برای شنیدن ارقام عجیب و غریب آماده کنید. آن هم البته در بازار محصولاتی که خالی از برندهای شناخته شده است. یکی از این محصولات تلویزیون‌های خانگی است که موارد نسبتا با کیفیت آن به صورت میانگین با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاید به خاطر نداشته باشید اما حدود ۱۰ سال قبل با یک میلیون تومان می‌شد در میان بهترین برندهای تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ، ال‌جی و.. دست به انتخاب ال سی دی یا ال‌ای دی‌های مدرن (مربوط به سال‌های ۸۸ و ۸۹) زد. ضمن این که یکی دو برند وطنی هنوز در بازار تنفس می‌کردند که آنها هم قیمتی حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان قابل خریداری بودند. حتی یکی از شرکت‌های داخلی در تبلیغات خود بر این اصل تاکید می‌کرد که با هزینه مربوط به یک تلویزیون کره‌ای یا ژاپنی میتوان از محصول ایرانی ۲ عدد خریداری کرد.

آن روزها موضوع جذاب تلویزیون‌های سه بعدی یکی از ویژگی‌های به روز و لاکچری برای خرید این محصول به حساب می‌آمد و البته برخی شرکت‌ها عینک‌های ویژه تماشای فیلم به صورت سه بعدی را هم به عنوان هدیه یا همان اشانتیون روی تلویزیون‌های خود به مشتری ارائه می‌کردند.

تلویزیون‌های پر فروش اغلب بین ۳۷ تا ۵۲ اینچ دارای سایز نمایش تصویر بوده و موضوع نمایشگرهای هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت هم تا حدودی مطرح بوده است.

در ادامه این گزارش نگاهی داریم به جدول قیمت تلویزیون‌های قابل خریداری در سال‌های ۸۸ و ۸۹ و حدود قیمتی این محصول:

جدول-سال-۸۹

 

ارسال نظر