|
کدخبر: 200696

کانن از پیشرفته ترین دوربین بدون آینه رونمایی کرد + قیمت

کانن رسما از دوربین بدون آینه EOS R۳ با سرعت شاتر بالا، عملکرد بسیار خوب AF و توانمندی در عکاسی شبانه رونمایی کرد. این محصول حرفه‌ای برای عکاسی ورزشی، اکشن و حیات وحش طراحی شده و از ماه نوامبر با قیمت ۵,۹۹۹ دلار (حدود ۱۶۳ میلیون تومان) روانه بازار می‌شود.

فناوری کانن از پیشرفته ترین دوربین بدون آینه رونمایی کرد + قیمت

کانن EOS R۳ از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی پشته‌ای BSI استفاده می‌کند که رزولوشن آن کمتر از سنسور ۴۵ مگاپیکسلی R۵ است. ولی کانن می‌گوید این دوربین می‌تواند با شاتر الکترونیکی خود ضبط حداکثر ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای و با شاتر مکانیکی‌اش ضبط ۱۲ فریم بر ثانیه‌ای داشته باشد. حداکثر مقدار ISO در این دوربین ۱۰۲,۴۰۰ است. EOS R۳ قادر به فیلم‌برداری ۶K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ۴K ده بیتی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

پیشرفته-ترین-کانن۱

کانن R۳ برای بهبود شناسایی چشم، بدن و فوکوس خودکار از فناوری یادگیری عمیق استفاده می‌کند. عکاسان می‌توانند با نگاه کردن به نمایاب الکترونیکی این دستگاه که ۵.۷۶ میلیون نقطه دارد، مقدار AF آغازین خود را انتخاب کنند. R۳ برابر ۱۰۵۳ نقطه AF دارد.

پیشرفته-ترین-کانن۳

دوربین جدید کانن شباهت بالایی به EOS-۱D X Mark III دارد و اساسا همان جایگاه را در ویترین محصولات DSLR این شرکت پر می‌کند. این دستگاه از نوعی آلیاژ منیزیم یک تکه با دستگیره عمودی استفاده می‌کند و مشابه EOS-۱D DSLR در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این دستگاه به درگاه سیمی LAN، وای‌فای، بلوتوث و USB-C مجهز است و یک شکاف کارت CFexpress و یک شکاف UHS-II SD دارد. R۳ همچنین از یک نمایشگر ۳.۲ اینچی LCD بهره می‌برد.

پیشرفته-ترین-کانن۲

همان‌طور که گفتیم، کانن EOS R۳ با قیمت ۵۹۹۹ دلار به بازار می‌آید و با دو لنز برای سیستم EOS R عرضه می‌شود: لنز فوق عریض فشرده ۱۶ میلی‌متری با دیافراگم f/2.8 به قیمت ۲۹۹ دلار و لنز زوم تله‌فوتو ۱۰۰-۴۰۰ میلی‌متری با دیافراگم f/5.6-8 به قیمت ۶۴۹ دلار. لنزها هم در ماه آینده میلادی از راه می‌رسند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر