|
کدخبر: 195663

تفاوت در دیده شدن به کمک تبلیغات در گوگل ادز

فناوری تفاوت در دیده شدن به کمک تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغ در گوگل چیست؟

بدون تردید یکی از بهترین اقداماتی که برای تبلیغ و گسترش کسب و کار خود میتوانید انجام بدهید، تبلیغ در گوگل است. این یک روش موثر برای یافتن مشتریان جدید است. گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز، یکی از موثرترین و پر مخاطب ترین پلتفرم های تبلیغاتی جهان است که به صورت آنلاین می باشد. با تبلیغات در گوگل میتواننید میلیونها مخاطب و مشتری بالقوه را به سمت کسب و کار خود جلب کنید. روزانه بیش از 3.5 میلیارد مرتبه در گوگل مطالب زیادی از سوی مردم جستجو میشود. هر کدام از این جستجوها میتواند فرصت مناسبی باشد تا کسب و کار خود را در دید مخاطبین و مشتریان بالقوه قرار دهید و این فرصت را داشته باشید که آنان را به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید. هرچقدر که بیشتر دیده شوید شانس بیشتری برای فروش دارید و فروش بیشتر به منزله کسب درامد بیشتر است.

تبلیغ در گوگل در واقع فرصتی است که کسب و کار خود را معرفی کنید. مشتریان بالقوه ای با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات شما در گوگل، با تبلیغات شما آشنا میشوند و در صورتی که بتوانید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کنید، میتوانید این مشتریان بالقوه را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

 

تبلیغ در گوگل بهترین راه دیده شدن توسط مشتریان

شاید بتوان تبلیغ در گوگل ادز را به یک حراج بزرگ تشبیه کرد. در این حراج بزرگ برخلاف حراج های معمولی که اغلب برندهای بزرگ شرکت می کنند. در این حراج بزرگ شرایط میتواند برای همه یکسان باشد. به این معنی که برخلاف سایر زمینه های تبلیغاتی که تنها سرمایه داران و برندهای معروف که هزینه های زیادی را برای تبلیغات  سرمایه گذاری می کنند، شرکت های و کسب و کارهای کوچک هم این فرصت را دارند که در این رقابت تبلیغاتی شرکت کنند و این فرصت را داشته باشند که کسب و کار خود را رونق بدهند. در واقع تبلیغ در گوگل ادز میتواند با کمترین هزینه فرصت برابری را در اختیار همه قرار دهد.

انجام تبلیغات گوگل ادز با جی ادوردز

اساس تبلیغ در گوگل تمرکز بر روی کلمات کلیدی است. هر کسب و کاری باید کلمات کلیدی متناسب با زمینه های فعالیتی خود را شناسایی کند. افراد هنگامی که به دنبال مطلب به خصوصی هستند معمولا از این کلمات کلیدی استفاده می کنند. زمانی که مشتریان بالقوه به دنبال جستجوی کلمات کلیدی هستند، تبلیغاتی که مرتبط با این کلمات کلیدی هستند نمایش داده میشود. شرکت ها  و سازمان هایی که اقدام به تبلیغ در گوگل می کنند، با توجه به میزان کلیک هایی که بر روی تبلیغات آن ها انجام میشود هزینه هایی را به شرکت-های تبلیغ کننده پرداخت می نمایند. در این میان شرکت جی ادوردز نماینده رسمی گوگل در ایران با کارشناسان مجرب خود به شما کمک میکند تا با کمترین هزینه بیشتر باز خورد را کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشید.

به این ترتیب هر لحظه ای که یک کلمه کلیدی در گوگل جستجو می شود در واقع یک فرصت تبلیغاتی شکل می گیرد. مشتریان بالقوه عموما اقدام به جستجوی این کلمات کلیدی می کنند، وقتی تبلیغات شما در این لحظه بخصوص به این مخاطبین هدف نمایش داده میشود، یک فرصت عالی شکل میگیرد تا محصول و خدمات خود را به مشتریان بفروشید. به همین دلیل است که تبلیغ در گوگل با شناسایی هوشمندانه مخاطبین هدف را به درستی مشخص کرده و با معرفی کسب و کار شما میتوان سود خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

نحوه تبلیغ در گوگل

برای اینکه در گوگل بتوانید تبلیغ کنید، قبل از هر چیزی باید یک حساب گوگل ادز ایجاد کنید. خوشبختانه ایجاد این حساب کاملاً رایگان است ابته بدیهی ست که بعد از ساخت میبایست اکانت را شارژ نمود. شرکت جی ادوردز بهترین قیمت شارژ اکانت گوگل ادوردز را ارائه میدهد. برای مشاهده تعرفه شارژ اکانت میتوانید به لیست قیمت شارژ حساب گوگل ادز مراجعه فرمائید. بعد از اینکه حساب مورد نظر خود را ایجاد کردید باید با نحوه کارو استفاده از آن بیشتر آشنا شوید!

عموماً تبلیغات در گوگل شامل 7 مرحله زیر است:

  1. تعیین کردن اهداف حساب 
  2. مشخص کردن مخاطبین و بازار هدف 
  3. انتخاب و شناسایی صحیح کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار
  4. برنامه ریزی و بودجه بندی لازم برای پرداخت هزینه ها 
  5. ساخت ساختار بهینه حساب
  6. نوشتن تبلیعات کارآمد و موثر 
  7. ایجاد صفحات هدف

بهینه سازی اکانت گوگل ادوردز توسط کارشناسان شرکت جی ادوردز

در ادامه قصد داریم توضیحات بیشتری را در مورد بهینه سازی اکانت گوگل ادز، خدمت شما مخاطبین عزیز ارائه دهیم. نخستین اقدام به منظور بهینه سازی حساب تبلیغ در گوگل این است که ساختار حساب خود را به درستی ایجاد کنید. روش های متعددی برای ساختار دهی بهینه و مناسب به حساب گوگل ادوردز وجود دارد، مانند دسته بندی محصولات و یا بازبینی در ساختار وب سایت که البته تمامی حساب های موفق و موثر با تکیه بر این موارد دارای ساختارهای یکسان و ویژگی های مشابه هستند. در شکل زیر یک ساختار بهینه برای تبلیغ در گوگل ادز نمایش داده شده است.

ساختار حساب گوگل ادز

حساب در بالاترین سطح قرار داد. هر حساب شامل چندین کمپین است. بعضی از کسانی که تبلیغ می کنند در هر لحظه فقط یک کمپین را مدنظر قرار می دهند. در مقابل بعضی دیگر از تبلیغ کنندگان، ممکن است چندین کمپین را به طور همزمان، تبلیغ کنند. هر کمپین تبلیغاتی خود شامل چندین گروه تبلیغاتی است، هر یک از این گروها دارای کلمات کلیدی منحصر به فرد خود است و دارای متن تبلیغاتی ویژه و صفحات هدف هستند.

انواع تبلیغ در گوگل

گوگل انواع مختلفی از کمپین های مختلف را ارائه می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید:

  • کمپین جستجو
  • کمپین نمایش 
  • کمپین خرید
  • کمپین ویدیویی

اساس کمپین جستجو، تبلیغ های متنی بر اساس کلمات کلیدی است. در کمپین نمایشی محصولات و خدمات کسب و کار شما در یک سایت ثالثی ممکن است نمایش داده شود. در کمپین خرید این امکان وجود دارد که بتوانید محصولات  و کسب و کار خود را به شکلی بصری برای مشتریان خود تبلیغ کنید. در کمپین های ویدوئی نیز کسب و کار شما به صورت ویدئوهایی تبلیغاتی در ابتدای برخی ویدئوها مانند ویدئوهای موجود در آپارات یا یوتیوب نمایش داده میشود.

لیست قیمت شارژ حساب گوگل ادز

لیست قیمت شارژ حساب گوگل ادز نسبت مستقیمی با مدت زمان مورد نظر شما دارد. شما میتوانید در کمترین زمان ممکن حساب تبلیغاتی خود را شارژ کنید. قیمت شارژ حساب گوگل ادز در شرکت جی ادوردز کاملا رقابتی است و علاوه بر این میتوانید از خدمات تخصصی ساخت اکانت گوگل ادوردز نیز بهره مند شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها