|
کدخبر: 194027

میان رده جدید سامسونگ را بشناسید

گفته می‌شود گلکسی M۵۲ ۵G به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی Super AMOLED و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز خواهد شد و در پنل پشت دوربین سه‌گانه خواهد داشت.

فناوری میان رده جدید سامسونگ را بشناسید

به‌تازگی مشخصات احتمالی گلکسی M۵۲ ۵G منتشر شده است و طبق گفته‌ی ایشان آگراوال، این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز خواهد بود و از دوربین سه‌گانه در عقب و صفحه‌نمایش بزرگ بهره خواهد برد.

گلکسی M۵۲ ۵G صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با وضوح +Full HD خواهد داشت که در گوشه‌ی سمت راست آن، حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل f/۲.۲ تعبیه شده است. بنا بر گزارش‌ها، دو نسخه از این گوشی راهی بازار خواهد شد که هردو مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هستند و تفاوت آنها در رم ۶ یا ۸ گیگابایت خواهد بود.

گلکسی M۵۲ ۵G در پنل پشت دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل f/۱.۸، دوربین ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید f/۲.۲ و دوربین ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق f/۲.۴ خواهد داشت. برخی از تصاویر منتشرشده از وجود دوربین چهارم خبر می‌دهند که احتمال دارد دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر ماکرو باشد.

قدرت نرم‌افزاری گلکسی M۵۲ ۵G را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در کنار One UI ۳.۱ تأمین خواهد کرد. گوشی مذکور ابعاد ۱۶۴ در ۷۵ در ۷ میلی‌متر و ۱۷۵ گرم وزن خواهد داشت که بسیار مناسب است.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها