|
کدخبر: 193900

دوربین گلکسی S22 از پرچمدار قبلی بهتر است؟

با وجودی که چندین ماه تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ فاصله داریم، از چندین هفته پیش شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آنها هستیم. طبق جدیدترین اطلاعات، دوربین گلکسی S۲۲ اولترا از پیکربندی یکسان با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد.

فناوری دوربین گلکسی S22 از پرچمدار قبلی بهتر است؟

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، سامسونگ در گلکسی S۲۲ اولترا از سخت افزار دوربین گلکسی S۲۱ اولترا استفاده خواهد کرد. بنابراین سنسور اصلی این پرچمدار ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود.

به نظر می‌رسد سامسونگ در نسل های آینده اش بیشتر روی دوربین نسخه استاندارد و پلاس آنها تمرکز می‌کند و در همین راستا شاهد استفاده از دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW در گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس خواهیم بود.

در کنار این سنسور، سامسونگ پرچمدارهای آینده‌اش را به دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید هم مجهز خواهد کرد. شاید فروش نه چندان مناسب سری گلکسی S۲۱ باعث شود سامسونگ چنین رویکردی را در قبال گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ در پیش بگیرد.

گلکسی-اس۲۲

تا به امروز شاهد انتشار چندین گزارش درباره نسل آینده گلکسی S بوده‌ایم که برخی مشخصات آنها را در اختیار ما قرار داده‌اند. برای مثال انتظار داریم گلکسی S۲۲‌ با نمایشگر ۶.۰۶ اینچی LTPS و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، مدل پلاس با پنل ۶.۵۵ اینچی LTPS و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و در نهایت نسخه اولترا با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی LTPO و رزولوشن +QHD از راه برسد.

نمایشگر تمام مدل‌های گلکسی S۲۲ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند داشت. انتظار می‌رود سامسونگ ظرفیت باتری گلکسی S۲۲ پلاس را کاهش دهد و بجای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل گذشته‌اش، با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شویم. این احتمال وجود دارد که این محصولات از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کنند.

در نهایت در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از تراشه جدید اگزینوس سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD هستند، گزارش‌ها از عرضه محدود این چیپ خبر می‌دهند. در حقیقت انتظار داریم سری گلکسی S۲۲ در بسیاری از بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها