|
کدخبر: 193706

کشورهای پیشرو در ارزهای دیجیتال را بشناسید

هند و اوکراین از کشورهای پیشرو در میزان معاملات رمزارزها هستند.

فناوری کشورهای پیشرو در ارزهای دیجیتال را بشناسید

داده های یک تحلیلگر رمزارز نشان می دهد که هند و اوکراین از جمله کشورهای برتر در معاملات کریپتو هستند.

چین آنالایسیس(Chainalysis)، پلتفرم داده های بلاک چین، گفت که پذیرش جهانی ارزهای رمزنگاری شده بین سرمایه گذاران فردی در سال گذشته افزایش یافته است.

طبق گزارش Chainalysis، پذیرش جهانی رمزارزها در ۱۲ ماه گذشته ۸۸۱ درصد رشد کرده است. این شرکت از عواملی مانند حجم معاملات فرد به فرد و ارزش دریافتی برای ارائه داده ها استفاده می کند.

علاوه بر این، Chainalysis کشورهای دارای بیشترین پذیرش رمزارز، از سوی سرمایه گذاران خرد(Retails) را مشخص کرد. ویتنام، هند، پاکستان و اوکراین از نظر معاملات و پس اندازهای فردی رتبه های برتر را دارند.

به علاوه، این شرکت گفت در بازارهای نو پا، افراد بسیاری برای حفظ پس انداز خود در برابر کاهش ارزش پول، ارسال و دریافت حواله و انجام معاملات تجاری به ارزهای دیجیتال روی می آورند.

Chainalysis در این گزارش چنین نوشت:

“همراهی و سازگاری با سرمایه گذاری در آمریکای شمالی، اروپای غربی و آسیای شرقی طی سال گذشته تا حد زیادی با کمک مؤسسات ایجاد شده است.”

Chainalysis بر اساس شاخص جهانی پذیرش رمزارز، ۱۵۴ کشور را با سه معیار اصلی فهرست کرد. این شرکت گفت که چین و ایالات متحده در رتبه بندی سقوط کرده اند زیرا حجم معاملات فرد به فرد کاهش یافته است. با این حال، امسال ایالات متحده هشتم و چین سیزدهم است.

در ادامه این شرکت افزود که افزایش حجم معاملات در خدمات متمرکز و رشد انفجاری دیفای(DeFi) باعث بیشتر شدن استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در کشورهای توسعه یافته و سایر کشورها می شود.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها