|
کدخبر: 306474 عطیه فتحی

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

نظر مخاطبان درباره سریال‌های نمایش خانگی چیست؟+ عکس

این روزها بازار سریال‌های نمایش خانگی حسابی داغ است و مخاطبان و هنرمندان کم‌کم از سینما فاصله گرفته‌اند به سمت تماشای فیلم و سریال در پلتفرم‌ها کشیده شده‌اند، به بهانه پخش دومین قسمت از سریال زخم کاری، نگاهی به نظرات مخاطبان درباره سریال‌های در حال پخش نمایش خانگی می‌اندازیم.

فرهنگ نظر مخاطبان درباره سریال‌های نمایش خانگی چیست؟+ عکس

تعداد بی‌شماری سریال هرروزه به شبکه نمایش خانگی منتقل می‌شود و برای مخاطبین پخش می‌شود، کارگردانان و بازیگران از فیلیمو و نماوا به فیلم نت و تماشاخونه می‌روند، در سریال‌ها و مسابقات گوناگون نیز حضور دارند و باعث گردش سرمایه در این پلتفرم‌ها می‌شوند، اما اینکه این سریال‌ها باکیفیت هستند یا نه جای بحث دارد، درهرصورت که تعداد  این سریال‌ها سر به فلک کشیده است و نظرات مخاطبین هم درباره آن متفاوت است. در این گزارش باهم نگاهی به نظرات مخاطبین درباره تعدادی از این سریال‌های نمایش خانگی می‌اندازیم.

سریال زخم کاری: بازگشت

سریال-زخم-کاری

خلاصه داستان: میثم که تنها وارث تاج‌وتخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریز آبادی، اما این تمام حقیقت نیست!

این سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در سال ۱۴۰۲ ساخته‌شده است. بازیگرانی مثل جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، کامبیز دیرباز و... در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. فصل اول این سریال نیز در سال ۱۴۰۰ منتشر شد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آن سال تبدیل شد، مهدویان کارگردانی است که با حساسیت‌های همیشگی خود قدم برمی‌دارد، در دل ماجرا می‌رود و آن را می‌شکافد، طوری که هیچ سؤالی برای مخاطب باقی نماند.

حال باید ببینیم که اکنون با پخش ۲ قسمت از این سریال مخاطبان راجع به آنچه نظری دارند.

زخم-کاری-1

زخم-کاری-2

سریال قهوه ترک

سریال-قهوه-ترک

خلاصه داستان: داستان دربارهٔ دختر جوانی به نام ترانه (سارا رسول‌زاده) است. او که پرستار است و در کنار آن به اجرای موسیقی خیابانی نیز می‌پردازد، به دلیل شکایتی که از او می‌شود، کارش را از دست می‌دهد، اما...

 این سریال به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در سال ۱۴۰۲ ساخته‌شده است. بازیگرانی مثل حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزا ده در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. این سریال از همان اول بازخوردهای خیلی زیادی نداشت، اما همان بازخوردهای کم هم بسیار ضدونقیض بودند، عده‌ای از خبرگزاری‌ها بازی حامد بهداد و سارا رسول‌زاده را تحسین کردند و عده‌ای دیگر این سریال را مبتذل خوانده‌اند!

نظر مخاطبان چیست؟

قهوه-ترک-1

قهوه-ترک-2

سریال پدر گواردیولا

سریال-پدر-گواردیولا

خلاصه داستان: پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان در زندگی شده و سرنوشت، از جنس متفاوتی برایشان رقم می‌خورد.

این سریال به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری و جواد نوروز بیگی در سال ۱۴۰۲ ساخته‌شده است. در این سریال بازیگرانی مثل مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی و... نقش‌آفرینی کرده‌اند. نعمت‌الله همیشه پروژه‌های موفقی را به دنبال داشته است، این متفاوت‌ترین فضایی است که نعمت‌الله به سمت آن رفته است، تاکنون این فیلم نقدهای زیادی گرفته است که اکثراً مثبت بوده‌اند.

در ادامه نظر مخاطبین این سریال را باهم می‌بینیم.

پدر-گواردیولا-1

پدر-گواردیولا-2

سریال خائن کشی

سریال-خائن-کشی

خلاصه داستان: در سال‌های ابتدایی دهه ۳۰ هجری شمسی، گروهی از افراد وطن‌دوست و آزادی‌خواه قصد دارند طی یک عملیات سرقت از بانک ملی، مبلغ موردنیاز برای قرضه ملی دکتر محمد مصدق را فراهم کنند. اما همه‌چیز طبق نقشه آن‌ها پیش نمی‌رود و...

این سریال به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی ساخته‌شده است. در این سریال نیز مهران مدیری در کنار پولاد کیمیایی، امیر آقایی و سارا بهرامی ایفای نقش کرده است. بازگشت مسعود کیمیایی با این سریال به عرصه هنر طرفداران خود را پای تلویزیون میخکوب کرد، اما بعید است که بتواند آن‌ها را همین‌طور نگه دارد، باید دید که آیا طرفداران از این سریال راضی بودند یا خیر؟

خائن-کشی-1

خائن-کشی-2

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌

سریال-مگه-تموم-عمر

خلاصه داستان: زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود...‌

این سریال به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی  محمدرضا تخت‌کشیان در سال ۱۴۰۲ ساخته‌شده است. در این سریال  علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار و... بازی کرده‌اند. بعد از فیلم موفق «جهان با من برقص»، سروش صحت بازهم با انتخاب علی مصفا برای بار دوم ما را وارد دنیای فانتزی خودکرده است، در ادامه نظرات مخاطبین را باهم مشاهده می‌کنیم.

تموم-عمر-1

تموم-عمر-2

سخن پایانی

قطعاً سلیقه افراد و ذائقه‌شان در انتخاب فیلم متفاوت است و نمی‌توان بر اساس نظرات کاربران یک فیلم را قضاوت کرد، اما بازهم نباید از این مسئله گذر کرد که با زیادشدن تعداد سریال‌ها کیفیت آن‌ها نیز پایین می‌آید و علاوه بر فاصله گرفتن هنرمندان از سینما، انتخاب برای مخاطبان نیز سخت می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها