|
کدخبر: 304840

ایرج طهماسب به صداوسیما می‌آید؟

خبر پخش فصل جدید مجموعه «مهمونی» در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه نسیم با اماواگرهای زیادی روبه‌روست. از یک طرف این ابهام وجود دارد که اگر قرار به همکاری ایرج طهماسب با تلویزیون وجود دارد چرا «کلاه قرمزی» مجددا به جریان نمی‌افتد؟ و از سوی دیگر این سوال مطرح است که آیا صداوسیما حاضر به ساخت برنامه‌ای با مختصات «مهمونی» می‌شود یا خیر؟

فرهنگ ایرج طهماسب به صداوسیما می‌آید؟

امروز خبری توسط اطلاعات آنلاین منتشر شده مبنی بر اینکه نوروز ۱۴۰۳ فصل جدید مجموعه «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب و هنرنمایی عروسک‌ها و میهمانان جدید، از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که نامه‌ای از سوی اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده. این اداره با اشاره به بازگشت ایرج طهماسب و برنامه محبوبش به قاب تلویزیون، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی برای ارائه درخواست خود به منظور تبلیغات انحصاری این برنامه دعوت کرده، تا جایگاه این تبلیغات را به بالاترین مبلغ پیشنهاد ارائه شده اختصاص دهد.

این درحالی است که ایرج‌طهماسب چند سال پیش به خاطر اختلاف با تلویزیون، تولید «کلاه قرمزی» را متوقف کرد؛ مجموعه‌ای محبوب و خاطره‌انگیز که هنوز هم مخاطبان آن را نسبت به مهمونی ترجیح می‌دهند. درواقع ایرج طهماسب بعد از قطع همکاری با تلویزیون تصمیم به ساخت مجموعه «مهمونی» در شبکه نمایش خانگی گرفت. حالا اگر قرار به همکاری مجدد باشد چرا تلویزیون به فکر بازگرداندن کلاه قرمزی نیفتاده است؟

نکته مهم اینکه «مهمونی» برای شبکه نمایش خانگی با قالبی جدید تولید شده که چندان هم‌راستا با خط قرمزهای تلویزیون نیست. از نمایش ساز و بخش مرتبط با موسیقی ملل گرفته تا ویژگی‌های خاص شخصیت‌هایی مثل شاباش و دی‌جی و حتی پشه و کته و … و حتی شیوه گفت‌وگوی ایرج طهماسب، هیچ‌کدام مرتبط با چارچوب‌های تلویزیون نیستند.

حالا در این شرایط چطور ممکن است «مهمونی» با قالب فعلی سر از تلویزیون درآورد؟ واقعا مدیران صداوسیما حاضرند چنین برنامه‌ای را روی آنتن ببرند؟ این ماجرا تنها در صورتی امکان‌پذیر می‌شود که طهماسب به خط‌قرمزهای تلویزیون تن دهد و برنامه را به سمت‌وسویی دیگر ببرد؛ اتفاقی که قطعا باعث تغییرات جدی در این برنامه خواهد شد.

هنوز واکنشی از سوی تولید کنندگان این مجموعه منتشر نشده و مشخص نیست واقعیت امر به چه صورت خواهد بود.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها