|
کدخبر: 304711

شوخی‌ جالب پشه با آرایشگرها+ عکس

آیتم پایانی قسمت بیست‌وسوم «مهمونی» با حضور ایرج طهماسب و پشه، از روز چهارشنبه با استقبال ویژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده. ظاهر شدن پشه با یک کلاه‌گیس، خاطره دوست شدنش با دختری به اسم پشی‌ناز، نیش زدن ناخن‌کار و تلاش برای لمینت کردن ناخن‌ها و کراتینه کردن موهای طهماسب، موقعیت جذابی را رقم زده.

فرهنگ شوخی‌ جالب پشه با آرایشگرها+ عکس

ایرج طهماسب در قسمت بیست‌وسوم «مهمونی» شوخی جالبی با خلق‌وخوی برخی آرایشگرها در آرایشگاه‌های زنانه کرده و پشه با نیش زدن یک ناخن‌کار، حال‌وهوای یکی از آرایشگاه‌ها را بازنمایی کرده است.

ماجرا از این قرار است که پشه به آرایشگاه سر کوچه رفته و آنجا با یک پشه‌ی دختر به اسم «پشی‌ناز» دوست شده؛ پشه‌ای که به همراه خانواده‌اش، خون نمی‌خورند و به جای آدم‌ها، لاک و ماتیک و پنکیک می‌زنند.

پشه در خلال تعریف کردن خاطراتش از دوستی با پشی‌ناز، یک مرتبه تغییر حالت می‌دهد و از طهماسب می‌پرسد آیا برای ناخنش وقت ترمیم گرفته است یا نه؟خلق‌وخوی پشه با گذشت زمان تغییر می‌کند و از یک جایی به بعد طهماسب هم وارد بازی‌اش می‌شود. طهماسب می‌گوید برای ترمیم ناخن‌هایش به آرایشگاه دیگری می‌رود چون در آرایشگاه‌شان ناخن‌کار خوب ندارند.

پشه هم عصبانی می‌شود و به او می‌گوید که لابد پیش فردی به اسم «شیرین‌جون» می‌رود و به شیوه ناخن‌کارهایی که کار هیچ‌یک از ناخن‌کارهای دیگر را قبول ندارند شروع می‌کند به ایراد گرفتن و گفتن اینکه شیرین، شاگردش بوده و حالا برای خودش شاخ شده و کثافت زده به ناخن‌های طهماسب.بعد هم گفت که شیرین موهای طهماسب را کراتینه کرده و از ته سوزانده است. طهماسب هم با این شوخی همراه شد و تایید کرد که کل موهایش به خاطر کراتینه ریخته است.

خلاصه اینکه انتهای ماجرا به او گفت که بهتر است به جای ژلیش کردن ناخن‌هایش لمینت کند و با پسری که قبلا برایش تعریف کرده که ۲۰۶ سفید دارد و کتکش می‌زند، بهم بزند. پشه گفت که پسرخاله‌اش عکس طهماسب را دیده و از او خوشش آمده به شرط اینکه موهایش را N۸ بزند.

از روز چهارشنبه بازنشر این ویدئو با استقبال زیادی روبه‌رو شده. خیلی‌ها در بخش کامنت‌ پست‌های مرتبط با این قسمت نوشته‌اند که در آرایشگاه‌ها واقعا با چنین موقعیت‌هایی روبه‌رو بوده‌اند و از این جهت برایشان خیلی جذاب بوده.

«مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب، هر هفته چهارشنبه‌ها از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

پشه-2

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها