|
کدخبر: 301086

اعتراض طرفداران ایرج طهماسب!

بعد از انتشار قسمت نوزدهم مجموعه «مهمونی» و ماجرای تقدیم گل توسط بچه به بوته برای چشم‌وهم‌چشمی، طرفداران عروسک بچه به حضور کاراکتر بوته گلایه کردند. آنها معتقدند شخصیت بچه با ورود بوته تغییر کرده است.

فرهنگ اعتراض طرفداران ایرج طهماسب!

شخصیت بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا یکی از جذابترین و پرطرفدارترین شخصیت‌های مهمونی است.

بچه به عنوان کودکی گل‌فروش که قلب مهربانی دارد اما بددهان است و مدام پرخاش می‌کند، از همان نقطه شروع طرفدارهای زیادی پیداکرد. او مدام از دختربچه‌ای گلفروش به عنوان دختر مورد علاقه‌اش صحبت به میان میاورد. تا اینکه طهماسب تصمیم گرفت این شخصیترا به مجموعه اضافه کند.

شخصیت بوته در نقطه شروع با استقبال زیادی روبرو شد اما در قسمت نوزدهم بعد از اینکه بچه به خاطر بوته به ماکارونی و خاکشیرروی خوش نشان داد و برای خوشایند ا‌و زانو زد و گل تقدیم کرد، مخاطبان تغییر رویه او را نپسندیدند. تا جایی که بعضی‌ها در صفحه اینستاگرام مهمونی خواهش کردند طهماسب بوته را حذف کند.

برخی نوشته‌اند که تا پیش از ورود بوته، بچه هویت مشخصی داشت و به خاطر این هویت، جذاب به نظر می‌رسید و بوته هویت اورا تغییرداده است. کاربری توضیح داده که با ورود بوته، بچه به یک بزرگسال تبدیل شده است و دیگر شیطنت‌ها و رفتارهای قبلی‌اش را فراموشکرده است.

عده‌ای هم به غیبت شخصیت پشه در این قسمت گلایه کرده و نوشته‌اند کاش به جای بوته، شخصیت پشه پررنگتر شود.

قسمت بیستم «مهمونی» با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب چهارشنبه ۱۱ مرداد منتشر خواهد شد.

 

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها