|
کدخبر: 301784

ورود یک رشته جدید به دانشگاه

یک رشته جدید موسیقی تحت عنوان «سازهای کوبه‌ای» در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

فرهنگ ورود یک رشته جدید به دانشگاه

ثبت‌نام مقطع کاردانی سازهای کوبه‌ای از تاریخ ۱۸ تیرماه در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۵ بین کریمخان و مطهری آغاز شده و همچنان هم تا تکمیل ظرفیت پابرجا است.

مسئول آموزش این رشته در توضیحات بیشتر گفت: این رشته جدید به همت محمد میرزاخانی و با حضور اساتیدی از جمله محمد اسماعیلی، وحید اسدالهی، حسین رضایی‌نیا، همایون نصیری و سینا شهریاری اجرا می‌شود.

او ادامه داد: مدارک این رشته زیر نظر وزارت علوم و معتبر است. در این رشته سازهای کوبه‌ای از جمله سازهای کوبه‌ای ایرانی مانند دف و تنبک آموزش داده خواهد شد. چارت آموزشی نیز شامل دروس تئوری و تخصصی است. دانشجویان برای اخذ مدرک کاردانی این رشته که در واحد علمی کاربردی که نیازی به کنکور ندارد، باید ۷۰ تا ۷۶ واحد بگذرانند. ثبت نام اولیه را آموزش دانشگاه انجام می‌دهد و تنها به مدرک دیپلم نیاز است.

سعیدی تصریح کرد: اخذ مدرک در این رشته چهار ترم به مدت دو سال طول می‌کشد. هزینه هر ترم دو تا دو و نیم میلیون تومان است و کلاس‌ها آخر هفته برگزار می‌شوند.

او همچنین عنوان کرد که ظرفیت ثبت‌نام در این رشته به تعداد ۷۵ نفر است که تا کنون ۶۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و در نهایت هم اولویت با کسانی است که سریع‌تر مدارک خود را ارسال کنند. 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها