|
کدخبر: 300714

حسادت های عشقانه سوژه ایرج طهماسب شد

در قسمت نوزدهم «مهمونی»، ایرج طهماسب دست روی سوژه چشم و هم چشمی‌های عاشقانه در فضای مجازی گذاشت و با خلق موقعیت‌های جذاب دعوا برای گرفتن یک عکس، این گونه ابراز علاقه‌های غیرواقعی را در فضای مجازی به نقد کشید.

فرهنگی و اجتماعی حسادت های عشقانه سوژه ایرج طهماسب شد

در قسمت نوزدهم مجموعه مهمونی، ایرج طهماسب با انتشار اشتباهی یک عکس در فضای مجازی باعث شد غوغایی به راه بیفتد. در این عکس سیروس زانو زده بود و یک دسته‌گل به کته تقدیم می‌کرد.  بعد از دعواهای خانوادگی که این عکس برای سیروس به همراه داشت، در جمع شخصیت‌های مهمونی هم اختلاف به وجود آمد. سهیلا نوروز را وادار کرد زانو بزند وگل تقدیمش کند تا شبیه همان عکس را منتشر کنند و بوته هم از بچه خواست عینا چنین موقعیت عاشقانه‌ای را تکرار کند.

بچه که به واسطه ورود شخصیت عروسکی بوته به مجموعه، زندگی‌اش تغییر کرده، برای اینکه مجبور شده بود زانو بزند و عکس عاشقانه بگیرد مدام به ایرج طهماسب بد و بیراه می‌گفت و به خودش فحش می‌داد که چرا باید به خاطر علاقه به بوته به چنین حرکاتی تن دهد.

نکته قابل توجه در قسمت جدید «مهمونی» این بود که هیچ‌کدام از عکس‌ها واقعی نبودند و پشت‌صحنه همه آنها دعوا و جنجالی به راه بود. درواقع طهماسب قصد داشت نشان دهد که پشت صحنه عکس‌های عاشقانه‌ای که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، احساساتی واقعی وجود ندارد و بخش مهمی از آنها به خاطر چشم‌وهم‌چشمی‌های شبکه‌های اجتماعی است.

نکته جالب اینکه در قسمتی از مجموعه، روحی هم خاطره جالبی از دوستی‌اش با روح مریل استریپ تعریف کرد و وقتی عکسشان را به طهماسب نشان داد، طهماسب اشتباهی عکس آنها را هم در همه جا نشر داد. جالبتر اینکه روحی از یک شبکه اجتماعی خاص روح‌ها به اسم «روحیتر» صحبت به میان آورد و می‌گفت آنها هم به سختی و با زور فیلترشکن وارد می‌شوند و «روحیت» می‌زنند.

ماجرای فال حافظ بچه هم جزو نکات جالب این قسمت بود. یک نفر فالی به بچه فروخته و گفته بود زندگی‌اش را زیررو می‌کند و او هم از طهماسب می‌خواست «شاه شمشاد قدان خسرو شیرین سخنان» را برایش تفسیر کند.

قسمت نوزدهم «مهمونی»، سه‌شنبه ۲۷ تیر توسط پلتفرم فیلیمو و نماوا منتشر شد و زمان انتشار قسمت بیستم آن، بعد از دهه اول محرم یعنی چهارشنبه ۱۱ مرداد خواهد بود.

 

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها