|
کدخبر: 289094

خبر مهم درباره بهره‌برداری ۲ دانشگاه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در مهر سال آینده با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته دو دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دماوند و شهرستان اسلامشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بهره‌برداری از دو دانشگاه فرهنگیان در استان تهران در سال ۱۴۰۲

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عصر امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که در کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد، اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در دیداری که مقام معظم رهبری با دانشجویان دانشگاه نسیبه فرهنگیان داشتند، دستور دادند تا جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری این دستور را دادند زیرا ورودی دانشگاه فرهنگیان در سال‌های ۹۲ تا ۹۶ بسیار کاهش پیدا کرده بود و این امر جزو دغدغه‌های ایشان بوده و بعد از دیدار ایشان با دانشجویان در دانشگاه نسیبه ورودی دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت و در حال حاضر در شهرستان‌های استان تهران ورودی دانشگاه فرهنگیان حدود ۲ هزار و پانصد نفر می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در مهر سال آینده با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته دو دانشگاه فرهنگیان در شهرستان دماوند و شهرستان اسلامشهر به بهره‌برداری خواهد رسید تا دغدغه تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را نداشته باشیم.

بهرامی در پایان گفت: توانمندسازی معلمان در چند سال اخیر در حوزه‌های مختلف دو چندان شده و این توانمدسازی باعث پیشرفت و توسعه امور تربیتی در مدارس می‌گردد.

 

منبع: فارس
  • محمد ارسالی در

    در رتبه بندی فقط بایستی مدرک سابقه و ساعات ضمن خدمت مطرح شود وگرنه وزارت آموزش و پرورش دچار مافیای مقاله نویسی و پایان نامه نویسی و انتشارات نامعلوم و ناشناس می شود و هر ساله به نارضایتی بیشتر معلم ها افزوده می شود . فقط سوابق تدریس و مدارک تحصیلی و ساعات ضمن خدمت مشکل رتبه بندی را حل می کند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها