|
کدخبر: 200030

معلمان غیر رسمی با این شرایط استخدام می شوند

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان غیر رسمی مشمول تعیین وضعیت توضیح داد.

ناصر سلیمان زاده رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری درباره وضعیت تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت و مربیان پیش دبستانی قبل از سال ٩٢ اظهار کرد: در مجموع و تاکنون ٧٢ هزار نفر در دوره مهارت آموزی شرکت کرده و تعیین تکلیف شدند.

او ادامه داد: ١٢ هزار نفر هم در آزمونی که اخیرا برگزار شد، پذیرفته شده و به زودی دوره‌های مهارت‌آموزی آن‌ها آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت که به محض اعلام اسامی از سوی استان‌ها دوره‌های مهارت آموزی آغاز خواهد شد.

سلیمان زاده با اشاره به اینکه در مجموع ٨۵ هزار معلم تعیین تکلیف می‌شوند، بیان کرد: این افراد بعد از طی کردن دوره‌های مهارت آموزی و پذیرفته شدن در آزمون جامع پایانی امکان حضور در کلاس‌های درس را پیدا می‌کنند.

او شرط دیگر برای به فعالیت این معلمان در کلاس‌های درس را اعلام نیاز استان‌ها عنوان کرد و گفت که به طور مثال اگر در استانی امسال مازاد نیروی ابتدایی داشته باشیم، در آن استان جذب نیروی جدید دوره ابتدایی نداریم و و در صورت نیاز به استانی دیگر ارجاع داده می‌شود همچنین بکارگیری برخی از این معلمان به سال ١۴٠١ موکول خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر