|
کدخبر: 185586

در این شهر کسی پاسخ فرهنگیان را نمی‌ دهد

بر اساس گزارش دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مرکزی مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان مرکزی پاسخگوی مردم نیستند.

آخرین گزارش اعلامی از سوی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مرکزی حاکی از این است که عابد حقدادی مدیران کل ورزش و جوانان و بهرام حسین‌آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی پاسخگوی مردم نیستند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲ هزار و ۸۸۸ برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی از سوی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شده که طی آن ۱۴ هزار نفر از مردم از نزدیک با مدیران دیدار و گفتگو کردند.

همچنین در این مدت تعداد ۱۲۰ برنامه پاسخگویی بر خط مدیران از طریق سامانه سامد انجام شده که طی این برنامه مدیران دستگاه‌ها به تقاضای تعداد ۱۱۷۱ نفر از شهروندان به صورت تلفنی پاسخ داده‌اند.

 گزارش اعلامی از سوی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مرکزی حاکی از این است که هرچند مدیران شرکت توزیع نیروی برق، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حفاظت محیط زیست استان بیشترین پاسخگویی را داشته‌اند، اما مدیران ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان پاسخگویی خوبی به مردم نداشته‌ و در این زمینه کمترین مشارکت را داشته‌اند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها