|
کدخبر: 181974

فرهنگیان در طرح ملی مسکن صاحب خانه می‌شوند

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی مسکن برای یک هزار و ۱۸۹ نفر از فرهنگیان استان اجرا می‌شود.

آموزشی فرهنگیان در طرح ملی مسکن صاحب خانه می‌شوند

شکرالله مالکی گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه ساخت یکصد و ۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان سراسر کشور که بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در آذر ماه ۹۸ منعقد گردید، ثبت‌نام از فرهنگیان از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد که  ۴ هزار و ۱۷۱ نفر از فرهنگیان استان در این سامانه ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: پس از بررسی شرایط قانونی ثبت‌نام‌کنندگان ۳ هزار و ۱۱۵ نفر جهت تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک در سامانه، واجد شرایط شدند که با توجه به عدم علاقمندی تعدادی از همکاران به ادامه فرایند تکمیل پرونده، در نهایت یک هزار و ۱۸۹ نفر از همکاران استان تایید نهایی شده و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی معرفی شدند.

وی در رابطه با ادامه پروژه افزود: با توجه به وجود زمین دولتی در شهر‌های بروجن، فارسان، فرخشهر،گهرو، چلگرد، شلمزار، بن، سامان، هفشجان، سورشجان، بابا حیدر و جونقان، مقدمات اجرای طرح در این شهرها در‌ حال انجام است.

مالکی اظهار داشت: همچنین در شهرهای شهرکرد و لردگان زمین تخصیص داده شده به طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان مشخص گردیده و در مرحله طراحی و آماده‌سازی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان می‌باشد که بلافاصله بعد از آماده‌سازی زمین‌های مذکور، متقاضیان در این شهرها نیز ساماندهی و به کارفرما معرفی خواهند شد و در نتیجه ۹۷ درصد متقاضیان تایید نهایی شده در استان وارد مرحله ساخت مسکن با مشارکت دولت خواهند شد.

منبع: فارس
  • وحید ارسالی در

    کل استانها مسکن فرهنگیان میدن


    یا فقط چهارمحال؟؟؟؟؟

  • مجتبی ارسالی در

    امیدوارم زمین های اختصاص یافته به این طر ح مانند پروژه مسکن مهر در جاهای دورافتاد ه و فاقد خدمات عمومی مانند سرویس حمل و ن قل عمومی ، مدرسه، درمانگاه و...نباشه که هزینه مضاعفی بر این عزیزان تحمیل نشه.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اتفاقا تو میبد که گفتن چقدر پول بدن وتو قسمت نسبتا خارج از محدوده هست وتازه خونه های سازمانی که قبلا میدادن به فرهنگیان حالا کردن موزه وکارگاه ودفتر دولتی وبه مردم نمدن

  • مهدی ارسالی در

    همه کارمندان دولت از بدو استخدام صاحب خ انه میشن و چندتاخانه دارن ،مگه فرهنگیان کارمند نیستند حقوق نمیگیرن، خانه نداشته باشند.واقعا تاسف باره تبعیض بین کارمندان .

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام لطفاً اول به قشرپایین جامعه باشین وزنان سرپرست خانواده بادرامدخیلی کم مبلغ چهل میلیون واریز کردن فعلا هیچ عکس‌العملی نکردند بعد به فکر فرهنگيان حقوق بگیران باشید

  • استان فارس ارسالی در

    همش دروغ دوساله تعهد محضری دادیم هیچی به هیچی از اداره هم سوال میگیریم میگن اگه خبری شد بهتون پیامک می‌دیم الان هم چشم انتظار پیامک بعد از 28 سال خدمت

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چرا گره ای که با دست باز میشود بادندان باز میکنید لیست فرهنگیان وبازنشستگان را از ادارات آموزش پرورش هر استان یا شهرستان جهت صاحبخانه شدن بخواهید وبه انها اعلام کنید

ارسال نظر