|
کدخبر: 161128

برگزاری کلاس‌ های جبرانی برای دانش آموزان + جزئیات

محسن حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش از تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال ۱۴۰۰ برای دانش آموزان خبر داد.

فرهنگ برگزاری کلاس‌ های جبرانی برای دانش آموزان + جزئیات

پیش از ظهر امروز محسن حاجی میرزایی در حاشیه آخرین نشست هیات دولت در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت‌های ما برای جبران آموزش از دست رفته در ایام کرونا است.

وی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه روند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال ۹۹ تصریح کرد: قطعاً در سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان انجام شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده‌اند و یا نیازمند به فعالیت‌های جبرانی هستند، فعالیت‌های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌های درس در سال جدید گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت‌های آموزشی بوده است ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی در پایان اظهارکرد: تاکنون ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر