|
کدخبر: 159122

توجه خاص به معلمان ابتدایی در رتبه‌بندی معلمان

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در رتبه‌بندی به صورت خاص معلمان ابتدایی مورد توجه قرار گرفتند.

فرهنگ توجه خاص به معلمان ابتدایی در رتبه‌بندی معلمان

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: فراهم شدن بستر فضای مجازی برای ارائه آموزش‌ها فرصت خوبی بود و اجازه نداد که جریان آموزش تعطیل شود اما با توجه به ویژگی‌های کودکان در دوره ابتدایی و ارزشی که آموزش حضوری برای افزایش مهارت‌های ارتباطی، ابعاد اجتماعی، تربیت و دوست‌یابی دارد مدرسه می‌تواند مکان بهتری برای فضای مجازی باشد.

برنامه‌ریزی برای جبران آموزش در تابستان در صورت نیاز

وی اظهار داشت: همکاران در آموزش ابتدایی به جهت اینکه باید مهارت پایه سواد را یاد بگیرند در کنار فضای مجازی، فضایی را فراهم کنند که هرچند کوتاه بتوانند یادگیری دانش‌آموزان در این پایه‌های حساس را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت نیاز فرصت جبران لحاظ شود.

حکیم‌زاده با بیان اینکه هرگونه ضعف در یادگیری دانش‌آموزان می‌تواند تاثیر در آینده آنان داشته باشد، عنوان کرد: در بررسی‌های متعددی که انجام شد متوجه شدیم در خانواده‌هایی که میزان کمک به دانش‌آموزان کمتر است دانش‌آموزان دچار ضعف هستند و مصمم هستیم آموزش‌ها را به صورت حضوری انجام دهیم که باتوجه به نتیجه بررسی‌های پایان سال اگر احتیاج بود برنامه‌های جبرانی تدوین شود تا از فرصت تابستان استفاده شود.

توجه خاص به معلمان ابتدایی در رتبه‌بندی معلمان

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در رتبه‌بندی به صورت خاص معلمان ابتدایی مورد توجه قرار گرفتند اما بر اساس مقررات و تعریف خاصی که از مناطق داریم که برخی مناطق سخت هستند و قانو‌ن‌گذار مشخص کرده است که چه کسانی مشمول احکام ویژه باشند که تصمیم وزارت‌خانه نمی‌باشد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس به صورت حضوری توضیح داد: بازگشایی مدارس قابل پیش‌بینی نیست و تابع شرایط ویروس کرونا در کشور است که وزارت آموزش و پرورش  آمادگی دارد با توجه به تجربه کسب شده در دو سال گذشته آموزش را شروع کند و در صورت ادامه شرایط کرونایی به صورت مجازی آموزش‌ها ادامه دارد.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    معلمان ابتدایی حقشونه نه اضافه کاری نه چ یزی، بیشتر از بقیه هم کار می کنند، ما در اصطلاح میگیم صنایع سنگین

    • اکبری ارسالی در

      خر خودتو نید نه ما

  • ناشناس ارسالی در

    سلام در ابتدایی ساعت کار در تمام هفته است از اضافه کاری و طرح معلم تمام وقت که در دوره متوسطه اول و دوم اتفاق افتادو منجر به افزایش در آمدشان شد خبری نیست

  • احمد ارسالی در

    رتبه بندی به این شکل غیر ممکن ا س ت اجرایی بعد ازاردیبهشت و......... یوا یش میشه اول هفته معلم و آخر هفته معلم و...... بعدش هم انتخابات ‌و... بعدش هم قول سال آینده بدون نتیجه !؟است

  • ناشناس ارسالی در

    بشنو و باور نکن

  • ناشناس ارسالی در

    15 روز شهریور زودتر کلاس ها شروع شداند حق الزحمه آن را پرداخت کنید دیگه هیچ نمی خواهد و اجرای فوری رتبه بندی؟........!

  • علیرصا مطراوی ارسالی در

    ما پول نیازم داریم زودتر اجرا کنید ما را مسخره کردید دنبال پول هستیم فقط همین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها