|
کدخبر: 135207

بیژن مقدم:

وزارت ارشاد به شائبه‌های انتخابات نماینده مدیران مسئول بی‌اعتنایی نکند

بیژن مقدم در متن انصراف از ادامه رقابت در انتخابات چهارم آذر نوشت: وزارت ارشاد به شائبه‌های انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بی‌اعتنایی نکند.

فرهنگ وزارت ارشاد به شائبه‌های انتخابات نماینده مدیران مسئول بی‌اعتنایی نکند

بیژن مقدم کاندیدای اصولگرای هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات که مورد حمایت جمع گسترده‌ای از رسانه‌های انقلابی بود، با انتشار نامه‌ای ضمن اعلام انصراف از ادامه رقابت خود در مرحله دوم این انتخابات که در تاریخ چهارم آذرماه جاری برگزار می‌شود، از وزیر و مسئولان وزارت ارشاد خواست، نسبت به شائبه‌های مرحله اول این انتخابات بی‌اعتنایی نکنند.

متن نامه مقدم بدین شرح است: همانگونه که مطلع‌اید انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ ۲۰ آبان ۹۹ برگزار گردید و به دلیل آنکه هیچ یک از نامزدها موفق به کسب نصاب لازم نشدند، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

 ضمن تشکر از مسئولیت شناسی و مشارکت فعال مدیران رسانه، از همه عزیزانی که در سراسر کشور به اینجانب رای دادند سپاسگزارم و امیدوارم نماینده آنان در هیات نظارت، صدای رسا و پژواک مطالبات بر حق رسانه‌ها باشد.

اینجانب بدینوسیله انصراف خود را از حضور در مرحله دوم انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات اعلام می‌دارم.

بیشتر بخوانید:
مدیرمسئول شرق از رقابت انصراف داد
 

بدیهی است مسئولان محترم برگزار‌کننده انتخابات به‌ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید از کنار برخی شائبه‌های مطرح شده عبور کنند. چرا که بی‌اعتنایی آنها به بی‌اعتباری انتخابات مربوط به فرهیخته‌ترین اقشار جامعه می‌انجامد.

 

منبع: مستقل آنلاین

ارسال نظر