|
کدخبر: 124278

جزئیاتی از زمان برگزاری کلاس مجازی دانش ‌آموزان

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کلاس مجازی دانش‌آموزان ابتدایی بعد از ظهرها برگزار می‌شود، گفت: زمان هر کلاس ۲۵ تا ۳۵ دقیقه است.

فرهنگ جزئیاتی از زمان برگزاری کلاس مجازی دانش ‌آموزان

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نسخه جدید شاد با امکانات متعدد رونمایی شد، اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌های سال تحصیلی جدید با استفاده از تجارب سال گذشته اقدام کردیم و بر این اساس زمان آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی تقسیم شد.

وی افزود: در آموزش مجازی دانش‌آموزان دو موضوع مدنظر بود. نخست به دلیل ترافیک مصرفی ساعت‌ها متنوع ارائه شود تا امکان استفاده بهینه از شاد وجود داشته باشد و دوم اینکه با توجه به شرایط دانش‌آموزان، دوره‌های تحصیلی در زمان‌های مختلف تقسیم شدند.

معاون آموزش آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: کلاسهای دوره ابتدایی بعد از ظهرها برگزار می‌شود. زمان اول از ساعت ۱۳.۳۰ مخصوص دانش‌آموزان، سه ساله دوم ابتدایی است و زمان دوم بعد ازظهر مخصوص دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی است چون ممکن است برخی مادران شاغل باشند و این دانش‌آموزان برای آموزش مجازی نیاز به همراهی والدین دارند.

حکیم‌زاده درباره ساعات برگزاری کلاس‌های درس در آموزش مجازی گفت: فضای مجازی با حضوری تفاوت دارد و در دوره ابتدایی ساعت کلاس‌ها ۲۵ تا ۳۵ دقیقه و در دوره متوسطه نیز ۳۵ دقیقه است و علاوه بر آن از آموزش تلویزیونی به عنوان مکمل استفاده می‌شود.

وی متذکر شد: معلمان با توجه به شرایط کلاس و دانش‌آموزان همانطور که برای آموزش حضوری برنامه‌ریزی می‌کردند در فضای مجازی هم مدیریت کلاس‌ها بر عهده معلم قرار دارد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر