|
کدخبر: 124273

ماسک و الکل رایگان برای فرهنگیان و دانش‌آموزان

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که عزم و اهتمام جدی داریم که در وهله اول مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان دایر باشد و در وهله بعدی، تعطیل نشدن امر آموزش را در دست داریم چرا که اگر تعطیل باشد، تبعات بسیاری را متوجه جامعه نسل آینده ساز خواهد کرد.

قاسم احمدی لاشکی در نشست با رئیس و معاونان و همکاران منطقه ۱۳ آموزش وپرورش شهر تهران عنوان کرد و گفت: سعی ما این است که تارسیدن به موج سوم شیوع کرونا فرصتی را فراهم کنیم تا معلمان درسال تحصیلی جدید با دانش آموزان از نزدیک آشنا شوند و متناسب با وضعیت آموزشی دانش آموز بتواند با او ارتباط برقرار کند و ازفضای مجازی بالاترین بهره را ببرد

وی خطاب به معلمان کشورگفت: انتظار دارم که همکاران خوبمان در سرکلاس با درک وضعیت پیش آمده دراثر بیماری کرونا و وظایف و ماموریت‌های که برعهده نظام تعلیم و تربیت است با جدیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرچم آموزش کشور را برافراشته دارند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از توزیع سرانه بهداشتی مدارس خبرداد و گفت: تاکنون ۱۳۰میلیارد تومان توزیع شده است که باید مدیران سازو کار رسیدن این سرانه به مدارس را فراهم کنند. ۱۷ میلیارد تومان دیگر هم تامین اعتبار شده که درهفته‌های آتی توزیع خواهد شد. خوشبختانه بر اساس نظارت‌های به عمل آمده در۸۵ درصد مدارس این پروتکل‌ها صدرصد اعمال می‌شود.

احمدی لاشکی خواستار همراهی و همیاری نهادها و یا دستگاههای اجرایی برای تجهیز مدارس و راه‌اندازی امر آموزش شد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تابه طور سرزده به صورت مستمر از مدارس بازدید شود و در این بازدید‌ها بعضا نمایندگان مجلس هم حضور خواهند داشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها