|
کدخبر: 123568

یک قابلیت جدید به شبکه شاد اضافه شد

امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان با افزایش امکانات شبکه شاد فراهم شد؛ این سرویس در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلمان کمک می‌کند.

فرهنگ یک قابلیت جدید به شبکه شاد اضافه شد

در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش‌آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شبکه شاد رونمایی شد.

از آنجاکه تکلیف یکی از مهم‌ترین روش‌های کمک به یادگیری و تثبیت آموخته‌های دانش‌آموز است، این سرویس در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلم کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش‌آموز و نقاط ضعف و قوت وی در دروس مطلع شود؛ سرویس تکلیف برای معلم شامل ۳ بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه‌ شده است.

معلم می‌تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات، تکلیف را ثبت کند؛ تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرارگرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن، به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می‌شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ‌های ارسال‌ شده دانش‌آموزان، تصحیح و نمره دهی به آن بتواند پاسخ صحیح تکلیف را بارگذاری کرده و با ارسال مجدد آن به کلاس‌ها و مدارس دیگر تعامل خود را با سرویس ارائه‌ شده افزایش دهد.

ایجاد و تعریف تکالیف توسط معلمان، امکان دسترسی هر معلم به دانش‌آموزان کلاس‌‌های خود و پیگیری تکالیف آن‌ها، امکان ارسال سؤال به‌صورت فایل، امکان ضمیمه نمودن پاسخ به‌صورت فایل توسط دانش‌آموز، امکان ضمیمه کردن فایل پیوست به سؤالات به‌صورت تصویر، صدا و یا فایل توسط معلم، امکان تصحیح تکلیف توسط معلم و ثبت نمره، امکان مشاهده نمره تکلیف، از ویژگی‌های سرویس تکلیف الکترونیکی شاد به‌منظور تسهیل فرآیند ارائه، دریافت و ارزیابی تکالیف است.

 

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خری

  • معیار ارسالی در

    امکانات نخواستیم همین رو درست کنید قابل استفاده باشه
    نه رف رش داره نه درس ت کار میکنه

  • مهری ارسالی در

    به حضرت عباس من یک معلم حق التدریس هستم از آذربایجان غربی ۱۵ روزه وارد سامانه وکلاسم نمی شوم ۵بار به اداره رفتم ۱۰با ز نگ زدم ۱۰بار مدیر رفته و آمده هنوز کلاسی ندارم😔😔😔😔😔😔

  • ناشناس ارسالی در

    برو بابا

ارسال نظر