|
کدخبر: 122817

خبر فوق‌العاده برای ۲۰۰۰ دانش آموز

خرید دو هزار تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل و تصویب تقویم فرهنگی منطقه، از مهم‌ترین مصوبات جلسه دیروز شورای راهبردی پتروشیمی‌ها بود.

فرهنگ خبر فوق‌العاده برای ۲۰۰۰ دانش آموز

روز گذشته هفتاد و هفتمین جلسه شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.‌

براساس این گزارش، مدیران عامل عضو شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر در هفتادوهفتمین جلسه این شورا که به ریاست شهیدی نیا، رئیس شورای راهبردی برگزار شد، اختصاص سی میلیارد ریال برای خرید دو هزار تبلت و گوشی هوشمند را برای دانش آموزان نیازمند تصویب کردند.

پویش هر تبلت یک مدرسه، برنامه‌ای است جهت کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل که با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری آموزش و پرورش، اجرا می‌شود.

همچنین، با هدف ترویج و توسعه امور فرهنگی برای کارکنان شرکت‌های منطقه و جامعه ی پیرامونی، تقویم سالانه ی فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بودجه‌ای حدود ۱۵۰ میلیارد ریال تصویب و به تایید شورا رسید.

علاوه بر این دو موضوع، مسائل کلان و هماهنگی‌های بین بخشی شرکت‌های مستقر در منطقه، بررسی مکاتبات ارجاعی به شورای راهبردی و توانمندسازی در شرایط اضطراری، از دیگر موضوعاتی بودند که در این رابطه در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

 

 

منبع: پیام فوری

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها