|
کدخبر: 120951

با ادامه شیوع کرونا؛ بازگشایی مدارس درست است؟

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصل دایر کردن مدارس درست است، گفت: دانش‌آموزان باید با حفظ و رعایت شرایط حتی شده در هفته چند ساعت در مدارس حضور پیدا کنند.

فرهنگ با ادامه شیوع کرونا؛ بازگشایی مدارس درست است؟

سیدمرتضی خاتمی در زنجان اظهار کرد: اصل بازگشایی مدارس مورد تایید است، اما ممکن است در برخی جزئیات ادعا و انتظاراتی وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بی‌مسؤولیت‌ترین اقدام در این شرایط فعالیت مدارس، صرفا به صورت مجازی است، عنوان کرد: این رویه درست نیست و باید بسته به شرایط، مدارس به صورت حضوری و مجازی دایر شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در مسیر درستی حرکت کرده است، بیان کرد: با این وجود در این زمینه اشکالاتی مطرح است که باید بررسی شود و نگرانی‌های واقعی کارشناسان و خانواده‌ها رفع شود.

خاتمی با اشاره به اینکه اصل دایر کردن مدارس درست است، تاکید کرد: دانش‌آموزان باید با حفظ و رعایت شرایط حتی شده در هفته چند ساعت، در مدارس حضور پیدا کنند تا رفع اشکال انجام شده و در شرایط مدرسه قرار گیرند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صرف آموزش به صورت مجازی میسر نیست، تاکید کرد: در مدارس دارای مشکل در زمینه شیوه‌نامه‌های بهداشتی مشکلات باید رفع شود و دانش‌آموزان باید در مدارس حضور پیدا کند چرا که خیلی از مفاهیم و اشکالات با تحصیل از راه دور حل نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در پشتیبانی اولیه نیازهای مدارس نیز مانده است، ادامه داد: وزارتخانه‌های ذی‌ربط باید این نهاد را در امر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همراهی کنند.

خاتمی با اشاره به اینکه وزارتخانه‌ها به آموزش و پرورش تعهد دارند، اظهار کرد: پشتیبانی و حمایت از وزارت آموزش و پرورش برای تامین ملزومات و امکانات یک ضرورت است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها