|
کدخبر: 119458

جزئیات تقسیم ‌بندی دانش ‌آموزان در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش متوسطه گفت: در کلاس های متراکم دانش آموزان دو گروه می شوند و در ۴روز تقسیم می شوند و دو روز هم آموزش ها مجازی خواهد بود.

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه در گفتگو با شبکه خبر درباره بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور گفت: در منطقه سفید دانش آموزان مشابه گذشته در کلاس درس حضور دارند و از فضای مجازی به عنوان رسانه مکمل استفاده می شود.

وی ادامه داد: در مناطق زرد روش های ترکیبی آموزش ارائه می شود و در شرایط قرمز آموزش غیرحضوری است اما به طور کلی در هر سه حالت بر نامه کلاس پایدار است.

کمریی بیان کرد: در شرایط زرد فاصله گذاری دانش آموزان در کلاس‌های پر تراکم انجام می شود. در ۳۵ درصد مدارس ها که تعداد دانش آموزان کمتر از ۵۰ نفر است نیاری به زوج و فرد کردن دانش آموزان نیست. اما در ۶۵ درصد باقیمانده نیاز به فاصله گذاری است و زمان حضور دانش آموزان متوسطه اول در مدارس به این گونه است که ۲ روز حضوری، ۲ روز شیفت مخالف آنها در مدارس حضوری دارند و ۲ روز هم آموزش مجازی است؛ در متوسطه دوم که ۳۵ ساعت آموزش دارند، ۲ روز آموزش حضوری، ۲ روز هم شیفت مخالف دانش آموزان حضوری برقرار است و دو روز بعد هم دانش آموزان به روش غیرحضوری آموزش دریافت می کنند و همه کتاب های درسی تحت آموزش خواهد بود.

کمریی بیان کرد: زمان کلاس‌ها در ابتدایی پایه اول ۲۵ دقیقه و در سایر پایه های ابتدایی ۳۰ دقیقه و در سایر دوره ها ۳۵ دقیقه است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها