|
کدخبر: 120208

روحانی: دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه دوگانگی سلامت و آموزش و دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است، گفت: در طول سالیان گذشته همواره سلامت دانش آموزان دغدغه آموزش و پرورش بوده است.

فرهنگ روحانی: دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه (۱۵ شهریور ۹۹) در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، گفت: بعد از هفت ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور آغاز سال تحصیلی جدید رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. ما امسال با مسئولیت سخت‌تر و سنگین تر بار آموزش دانش آموزان سراسر کشور را بر دوش می‌گیریم.

رئیس‌جمهوری افزود: معلمان عزیز، مدیران، ‌مدارس، همه مقامات مسئول وزارت آموزش و پرورش و همه ما امسال در یک آزمون بزرگی قرار گرفتیم تا وظیفه‌مان را دقیق‌تر و سخت‌تر از سال‌های گذشته به انجام برسانیم. برای ما بسیار مهم است که در کنار زندگی مردم و حیات جامعه و سلامت مردم و جامعه روند علم و دانش و آموزش در کشور جریان داشته باشد.

روحانی تصریح کرد: همانطور که در ماه‌های گذشته ثابت کردیم دوگانگی نان و جان دروغ است و همانطور که روشن کردیم دوگانگی سلامت و دیانت ناصحیح است، امروز هم به مدد همه خانواده‌ها دانش آموزان عزیز و معلمان گرانقدر ثابت می‌کنیم دوگانگی سلامت و آموزش و دوگانگی خانه و مدرسه نادرست است.

رئیس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: آموزش و پرورش در طول سالیان دراز گذشته یکی از دغدغه‌هایش همیشه سلامت دانش‌آموزان بوده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر