|
کدخبر: 120207

صحبت های وزیر آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی جدید

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها و ارائه با کیفیت آموزش اولویت، ماموریت و حق ماست، که برای سلامت به مجموعه باصلاحیت بهداشت تکیه شده و با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور، سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

آموزشی صحبت های وزیر آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی جدید

محسن حاجی میرزایی در آیین آغاز سال تحصیلی و افتتاح مدرسه خیرساز نوجوانان منطقه ۴ که به صورت ویدئوکنفرانسی با رئیس‌جمهوری برگزار شد گفت: امروز بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، تاثیرگذارترین و عمیق‌ترین رویداد با ۱۵ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون معلم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: رویداد امروز جریان زندگی را دگرگون می‌کند لحظه سال تحصیلی جدید لحظه سال دیگری در بهار طبیعت است. در سال تحصیلی زندگی رنگ و جلوه دیگر پیدا می‌کند.

حاجی میرزایی افزود: امسال سال تحصیلی در تقارن با ماه تحصیلی محرم آغاز می‌شود، امسال متفاوت از سال‌های قبل است راه جدیدی است گه پیش از این در این مسیر نبودیم راهی پر از ناشناخته‌ها. لذا باید از تمام توان، مشارکت و توانایی بهره ببریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها و ارائه با کیفیت آموزش اولویت، ماموریت و حق ماست، که برای سلامت به مجموعه باصلاحیت بهداشت تکیه کردیم و با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور امسال را آغاز می‌کنیم.

 

 

منبع: پانا

ارسال نظر