|
کدخبر: 83739

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در بازدید از موسسه صمت مطرح کرد:

قدرت روزنامه «صمت» در تخصصی بودن آن است

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در بازدید از روزنامه صمت به تخصصی بودن این نشریه و اهمیت آن در فضای امروزی اشاره کرد.

گسترش‌نیوز: محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد امروز میزبان روزنامه صمت بود و با ناصر بزرگمهر، مدیرمسئول این موسسه و همکاران و خبرنگاران نیز گفت‌و‌گویی داشت. وی در ادامه به صحبت در مورد نکات مهم در زمینه نوشتن خبر و اهمیت بالا بردن مهارت‌های مختلف در خبرنگاران پرداخت.

khoda9.jpg

خدادی ابتدا اظهار کرد: قدرت انتشار محتوا به محل انتشار بستگی ندارد بلکه به محتوای آن است. در میان نشریات مختلفی که در کشور فعالیت می‌کنند قدرت روزنامه صمت در تخصصی بودن آن است. این نکته را نیز باید گفت که در هنگام نوشتن مطالب تا جایی که می‌توان باید کوتاه و ساده نگارش کرد.

خدادی افزود: ما باید نیازهای افراد را بشناسیم و همین عامل باعث می‌شود مخاطب به خواندن مطالب جذب شود. یکی دیگر از نکات مهم بالا بردن مهارت کار رسانه‌ای است. مهارت یعنی چند منظوره شدن و امروز کارمندانی استخدام می‌شوند که چندین تسلط مختلف مرتبط با حوزه تصویر و گرافیک داشته باشند ضمن این که بتوانند به زبان‌های مهم دنیا صحبت کنند. دسترسی به اطلاعات و منابع نیز مهم است همچنین محتوای متمایز نیز اهمیت دارد. سوژه‌ها را نیز باید خبرنگار انتخاب کند و ۷۰ درصد موارد باید سوژه‌ای و ۳۰ درصد مابقی باید پوششی باشد.

وی در پایان از مدیر و همکاران روزنامه صمت بابت تلاش‌های بی وقفه در این حوزه تشکر کرد. خدادی از پایگاه خبری گسترش‌نیوز نیز بازدید کرد و با کم و کیف فعالیت در این پایگاه خبری از نزدیک آشنا شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها