|
کدخبر: 68154

خدمات‌ ویژه راه‌‌آهن برای مسافران اربعین

رئیس هیات مدیره شرکت رجا گفت: امسال همانند سال گذشته سیستم ریلی در بخش مسافری نسبت به انتقال زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به مقاصد کرمانشاه و جنوب کشور اقدام خواهد کرد.

گسترش نیوز: علیرضا محمودی رئیس هیات مدیره شرکت رجا افزود: فروش بلیت‌های ویژه اربعین از سوم مهر و حرکت قطارها از روز گذشته آغاز شده است.

وی همچنین اظهارکرد: شرکت رجا بیش از ۶۰ درصد ظرفیت ناوگان مسافری خودیعنی ۳۸ رام قطار را برای انتقال زائران اربعین حسینی اختصاص داده است.

رئیس هیات مدیره شرکت رجا گفت: قطارهای این شرکت از مبادی مشهد، تهران، اصفهان و زاهدان زائران را به مقاصد همدان، کرمانشاه، اهواز و خرمشهر منتقل می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اگر ترافیک مسیر اجازه دهد و ناو گان موجود باشد برای گذاشتن قطارهای فوق العاده ذره‌ای دریغ نخواهد شد.

محمودی ضمن اشاره به اینکه سامانه ۱۵۳۹ شرکت رجا ۲۴ ساعته فعال است، یادآورشد: تمامی مسافران بالاخص زائران اربعین می‌توانند از این طریق نقطه نظرات، مسائل و موارد خود را منعکس و همکاران نیز حداکثر در مدت ۲۴ ساعت پاسخگو خواهند بود.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «مهرگان سوادکوهی و حمیده رضا سلطانی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

منبع: فصل اقتصادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها