|
کدخبر: 145067

حاجی‌میرزایی:

سال آینده شرایط فرهنگیان بهتر از امسال خواهد بود

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست اعضای شورای معاونان اداره‌کل استان کرمان و ارتباط مجازی با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق این استان کرمان، با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های یک مدیر موفق «تحقق هدف» است.

فرهنگی و اجتماعی سال آینده شرایط فرهنگیان بهتر از امسال خواهد بود

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست اعضای شورای معاونان اداره‌کل استان کرمان و ارتباط مجازی با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق این استان کرمان، با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های یک مدیر موفق «تحقق هدف» است.

وی ادامه داد: گاهی در مواجهه با هدف دچار یک خطای راهبردی می‌شویم و هرچند برای اهدافمان در نظام تعلیم و تربیت فرایندهایی تعریف کرده‌ایم اما همه مدیران باید مراقب باشند راه به درستی انتخاب شود؛ اگر راه، درست انتخاب نشود هر چقدر هم خوب حرکت کنیم به مقصد نمی رسیم، بنابراین دغدغه اول؛ دغدغه «پایش اهداف» است.

حاجی‌میرزایی افزود: شاخص دوم این است که به عنوان مدیر باید «توانایی حل مسأله» را داشته باشیم؛ به عنوان مدیر یک مجموعه در تاریخی منصوب می‌شویم و زمانی مسؤولیت را ترک می‌کنیم، باید ببینیم آیا در این دوره توانسته‌ایم مسأله‌ای را حل کنیم یا خیر؟ اگر مهارت حل مساله نداشته باشیم معلوم نیست که مدیریت ما موثر بوده یا خیر؟ هر مدیری که مسؤولیتی را می‌پذیرد باید بتواند مسأله‌ای را به صورت پایدار و نه موقت، حل کند.

وی، سومین شاخص یک مدیر موفق را «توانایی مدیریت بحران» دانست و اضافه کرد: برای شرایط متعارف همیشه آماده‌ایم اما در زمان بحران مهم است که مدیریت چگونه باشد؛ در شرایط بحران است که توانایی مدیران مشخص می‍شود؛ در این سال کرونایی مدیر خلاق و توانمند در آموزش و پرورش کسی است که با قدرت مدعی شود حتی یک دانش آموز در منطقه یا شهرستانش بازمانده از تحصیل و آموزش نیست، مدیر باید تضمین کند همه دانش‌آموزان به یک آموزش باکیفیت دسترسی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که خلاقیت به معنی توانایی پیدا کردن راه‌های متفاوت است، گفت: اگر گوش‌های خوبی برای شنیدن و چشم‌های خوبی برای دیدن داشته باشیم دنیایی از آموزش و تجربه در همین دوره کرونا می توانیم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ناب ترین دانش، دانش ناشی از تجربیات است، برای همه پزشکان رویارویی با کرونا یک تجربه جدید مبتنی بر یادگیری بود، در کنار همه مسائل تلخ کرونا این فرصت در اختیار ما هست که بیشتر فکر کنیم و از این فرصت طلایی بیاموزیم؛ این دوره باید دوره یادگیری سرشار از آموزه‌های ناب باشد؛ این فرصت طلایی را برای ارائه خدمت باکیفیت مغتنم بدانیم و اگر برداشت های ما از این دوره عمیق و دقیق نباشد همه ما خسارت دیده‌ایم.

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه هیچ عرصه ای از عرصه‌‍‌های دانش بشری عمق و پیچیدگی آموزش و پرورش را ندارد، گفت: همه دانش‌ها در برابر دانش‌هایی که در حوزه تعاملات انسانی شکل می گیرند ساده هستند، قواعد همه علوم به مراتب ساده‌تر از قواعد ارتباط با انسان‌هاست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر هر هفته مدیران با معلمان ارتباط نداشته باشند یا دانش‌آموزان با معلمان در پیوند نباشند، باید در انتخاب مدیر، تجدید نظر کرد.

وی با اشاره به اینکه به روش‌های متعارف قبلی نباید اعتماد کنیم، گفت: روش‌های قبلی برای امروز ما کارساز نیستند، در خصوص سامانه سناد و حل مشکلاتش کارهای زیادی انجام شده و در حال یکپارچه سازی سامانه ها هستیم که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا دهه فجر امسال عملی شود؛ در زمینه نیروی انسانی هم با یک آشفتگی و نابسامانی مواجهیم که باید ساماندهی شود.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسؤولیت تعلیم و تربیت کودکان به آموزش و پرورش داده شده، هر چند ۸۴ درصد این کودکان در خانه‌ها تربیت می شوند و در آغوش مادرانشان هستند اما ما باید چهارچوب تربیتی ارائه کنیم.

حاجی میرزایی درخصوص طرح رتبه بندی معلمان گفت: لایحه این طرح تنظیم و تقدیم دولت شده و امیدواریم در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد؛ بودجه‌اش را هم پیش بینی کرده ایم، به امید خدا سال آینده شرایط فرهنگیان بهتر از امسال است.

وی ارزشیابی از آموزش ها را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نیازمند این هستیم که مرتب پیشرفت تحصیلی را رصد کنیم؛ طرح های زیادی در مرکز سنجش وزارت در دستور کار است که همه ما باید بر اساس این ارزشیابی‌ها، راهنمای عمل داشته باشیم؛ اگر یک سال را بدون ارزشیابی به پایان ببریم جفا کرده ایم.

 

منبع: فارس
  • محمد ارسالی در

    یعنی آقای وزیر ممکنه اضافه کار اسفند و ف روردین و اردیبهشت پارسال را نمیدهید بابا بخدا نیاز داریم .میدانی ارزش ریالی پول بیش از 50 درصد کاهش داشته یعنی اگر سه می لیون امسال بدهی اندازه یک میلیون پارساله
    واقعا خدا را خوش میاد

    • فرهنگی ارسالی در

      سلام جناب وزیر چرا باقی مانده اضافه تدریس پارسال و اضافه تدریس امسال را پرداخت نمی کنید فکر کنم با توجه به تورم الان دیگه نصف پارسال ارزش داره این ظالمانه هست که نگه داشتید .

  • احمد حسینی ارسالی در

    آقای وزیر/مدارس روستای را باز کنید دانش آموزان هیچ گونه امکانات ندارند از قبیل گوشی واینترنت

    • همکار فرهنگی ارسالی در

      جان بچه‌ها برایتان مهم است یا یک سال درس خواندن.
      حالا فرض کنید دانشگاهش را هم تمام کرد همه هم حضوری تازه باید دنبال یک جایی بگردید اگر دختر باشد لباس فروشی کار کنه اگر پسر باشد میوه فروشی.

  • بنده خدا ارسالی در

    سلام لطفا اضافه کار پارسال را بدید دستما ن خالی است خداوند کسی را شرمنده زن و بچه اش نکند ممنون ببخشید

  • ارزو ارسالی در

    سلام آقای وزیر اگه حقوق معلم شاغل دوباره افزایش پیدا کند شکاف حقوقی بین فرهنگی ب ازنشسته و شاغل خیلی عمیق مشودلطفا این مو ضوع را مدنظر داشته باشید

    • همکار فرهنگی ارسالی در

      سلام و عرض ادب
      خیلی جالب هست که بج ای فکر کردن به رفاه گروهی یک جامعه بزرگ فرهنگی هنوز شما نگران شکاف حقوقی بین شاغ لین و بازنشستگان هستید .
      همکار گرا می شکاف طبقاتی موجود بین کارمندان دولتی و معلمان آنقدر زیاد است که شما به قشر هم طبقه خود هجوم می برید .

    • ناشناس ارسالی در

      سلام .حالا که برای بازنشسته ها همسان ساز ی داره صورت می گیره وحقوقشون خیلی بیشتر شده .آیا شاغلین چیزی گفتن .

  • دبیر ارسالی در

    اگر وزیر ا. پ قبلا معلمی کرده وشرایط خاص این حرفه رابداند میبایست زودتر از اینکه فریاد معلمان در خصوص حق التدریس ماههای اسفند تا خرداد که تدریس محازی دشوارتر از حضوری است وبا این ابر تورم بدتر شده وهنوز نه سندی خورده ونه پرداختی صورت گرفته, پیگیری میکرد. اقتصاد مالی اشفته این وزارت باعث شده که سلب انگیزه در تدریس ایجاد شود.

    • ناشناس ارسالی در

      سوال دارم با توجه به حرفای قشنگتون جناب وزیر الان جنابعالی به عنوان یه مدیر چه مسئله و مشکلی رو به صورت پایدار از آموزش و پرورش حال کردید؟؟؟

  • جم ارسالی در

    دروغگو

  • م.م ارسالی در

    حرفهای جناب وزیر عالی، زیبا و دلنشین است اما کاربردی نیست .چکار کنیم دانش آموزی که گوشی نداره..چکار کنیم دانش آموزی که ن ت نداره..میگیم خودت با تلویزیون بخون میگ ه نمیفهمم..جواب بده آقای وزیر تا ما هم ی اد بگیریم...دانش آموز سیزده ساله ما که ا زدواج میکنه و خانواده شوهر نمیزارن بیاد مدرسه و گوشی داشته باشه ؛ مدیر چکار کنه؟ واقعا چکار کنه؟؟

  • حسن ارسالی در

    شما هم مثل روحانی حرف می‌زنید که می‌گفت آنچنان رونق ودرامد برای خانواده ها ایجاد کنم که😪😪😪😪مردم احتیاج به 45 یارانه نداش ته باشند که دیدیم آقای وزیر اگه بتونی کا ری بکنی مردم خودشون احساس میکنن آخه چقد شعار بسه دیگه خسته شدیم از حرفای مفت شم ا

  • رضا ارسالی در

    جناب وزیر اینقدر قبل از شما و شما شعار بهتر شدن شرایط فرهنگیان دادید و نشد.. لطفا دیگه شعار ندید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    فقط بخاطر نبود جنابعالی شاید

  • ادم ارسالی در

    وزیر خجالت بکش.برو از وزیر بهداشت یاددبگ یر و ببین حقوق دکتر و پرستار را ده برابر کرده.تو فقط ور میزنی

    • ناشناس ارسالی در

      تو که تو خونت نشستی حقوق مفت می گیری.چطور خودت با دکتر و پرستاری که نه شب داره نه روز.جونش گذاشته کف دستش وسط مریض کرونایی کار میکنه مقایسه میکنی.حقوق شما معلما حاکمه

  • ناشناس ارسالی در

    تو که از مدیر موفق حرف میزنی خودت که وزیر بودی نتوانستی آمار دانش آموزان در مهر ماه که نیاز به معلم دارند در بیاری و حق الزحمه واضافه کاری دوسال معلم ها بدهی نمی دونم چطور روت میشه حرف میزنی

  • منوچهر ارسالی در

    وزیر احساسی نمی خواهیم
    وزیری که د ربحران ناکارآمده
    وزیری که به دنبال شهرته تا خدمت
    وزیری که حق التدریس وآموزشیاری که عمرشو رادرآموزش وپرورش جه ت خدمت صادقانه هزینه کرده و الان نمیتونه ازش دفاع کنه وزیر خوبی نیست .

  • فرهاد ارسالی در

    جناب وزیر کم دورغ بگویید بخدا خسته شدیم قرار نیست وضعیت فرهنگیان درست بشه چون خا نه از پای بست ویرانه

  • محمدرضا ارسالی در

    سلام یکم خدماتی هارانگاه کنیدباحقوق ۲۸۰۰ میشه زندگی کردچراماهارتبه بندی نمی شیم م اسالی یک بارحقوقمون تغییرمی کنه مگه ماکا رمنداین وزارت خانه نیستیم لطفابه ماهم نگ اه کنید

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر آموزش وپرورش شما پیدا مشکلات م الی خانواده من دعواهای ما هستید با این ح قوق فرزند شما حتی نمی تواند به تفریح برو د چند ناحقی ولی عدالتی

    • ناشناس ارسالی در

      هیچ کس به فکر کارمندا نیست...فرهنگیان و پرستارا و کادر درمان فقط آدمند و باید سا لی چند برابر حقوقشون افزایش پیدا کنه و م ابقی کارمندا هیچ😭😭😭😭😓

  • ناشناس ارسالی در

    خدایش دست سردمداران درد نکنه دعای خیر هم ه شامل حالشان هست خسته نباشید با کنترل ا وضاع خیلی سخته اما شما میتوانید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر شما این شعار را اموزش بدین همی نه که هست والا دیگران واجب تر از خانواده های آقازاده ها نیستند آنها باید در آرام ش باشن آخه خیلی باهوشن

  • نجفی ارسالی در

    سلام حقوق معلمان خیلی پایین ،خدا شاهده از صب تا شب درگیر درس دانش آموزان

    • ناشناس ارسالی در

      من فوق لیسانسم و بیکار کاش نصف حقوق شماه ارو به امثال ما میدادن ولی سرکار بودیم

  • ناشناس ارسالی در

    انقدر نگین حقوق معلما از سال ۹۲ تا الان ۵ برابر شده بله شده اما تورم چند برابر ش ده ارزش پول چقدر کم شده با این حال هنوزم حقوق معلم زیر خط فقره فقط تو مملکت ما م علم بی ارزشه

  • ناشناس ارسالی در

    می دانید چرا این حرف رامیزند؟چون سال 1400تقریبانصف معلمان فعلی بازنشسته می شوند.برای همین باهرحیله ای می خواهند نگه دارند.راستش ما سی سالی چیزی ندیدیم

    • ناشناس ارسالی در

      ولی کارمندا ۵ برابر نشده --حواست هست؟؟؟پ س کم ناشکری کنین😤

  • جلیزل ارسالی در

    قرار بود امسال اجرا شود .این اقا قول سال اینده را میدهد تا دولت روحانی و دوران و زارتش تمام شود

  • معلم شرمنده ارسالی در

    خدا لعنت کنه انسان دروغگو
    ایکاش ما زیر مجموعه علوم پزشکی یا نفت بودیم
    اونوقت واسه چندقاز اضافه باید اینقدر مرحله و ارزشیابی و آزمون میدادیم

  • هاشن ارسالی در

    اقای وزیر شما تو دادن حق معلم مانند اضاف ه کاری های سال گذشته رو توش موندی بعد شع ار الکی میدی ، فقط معلما میدونند وضع امو زش و پرورش رو هواست اینقدر حرف مفت و درو غ نباف

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر جان از شما به ما خیلی رسیده همینکه مطالبات بحق فرهنگیان را که دو یا چند سال پیش باید پرداخت می کردید را رسانه ای نک نید برای ما کافیه ،چی شد شما که گفتید رت به بندی اجرا شده پس اجرای رتبه بندی بزود ی قضیه اش چیه؟!!!!!!

  • حیدری ارسالی در

    آقای وزیر شما همش معلم معلم میکنید یک نیم نگاهی هم به نیروی خدماتی کنید فقط هر ساله 15درصد اضاف میشه حقوقمون و شما فرق بین سرایدار وخدمتگذار به مدیران بگید اندازه سه نیرو کار میکنند حقوق اندازه ی نیرو میدن ن اضافه کاری

  • عبدالمالک شه نوازی ارسالی در

    آقای وزیر ما جانبازان شیمیایی شاغل آموزش و پرورش به خانه معلم هر شهری می رویم از ما پول بیشتری برای استراحت از ما دریافت می کند و خانه معلم اعلام می کند دستور و زیر است ما جانبازان شیمیایی سر گنج نیستی م که شکم خانه معلم سیر کنیم پول برای درم ان نداریم از کجا شبی دویست هزار تومان پو ل در داخل کنیم با احترام حاج عبدالمالک ش ه نوازی معاون پرورشی مدارس از خاش

  • عبدالمالک شه نوازی ارسالی در

    سلام آقای وزیر حقوق جانبازان شیمیایی شاغ ل آموزش وپروش زیاد کنید به خدا دارو غ ذا کفایت نمیکند ما برای دارو ماند ه این با احترام حاج عبدالمالک شه نوازی از خاش

  • ناشناس حیف معلم ارسالی در

    آقای وزیر ترا بخدا هرچه زودتر اضافه کارا ی معلمان در سال گذشته اسفند...فروردین... اردیبهشت...
    وخرداد را به کسی که می پرستی
    فوری پرداخت کن تا مشکلی پیش نیامده

  • ناشناس ارسالی در

    بیست و چهار ساعت از فرهنگیان دم میزنن،سهم بقیه چی میشه،آنقدر حقوقاشون زیاد شده که فکر میکنن از دماغ فیل افتادن بس کنید...

    • ناشناس ارسالی در

      سلام .من نمی دونم چرا حرف از حقوق معلمین می شه ؛ همه اقشار جامعه در تمامی شغلها وحرفه ها در جامعه اظهار نظر می کنن .اگر معلم نبود که شما نمی تونستی حتی بنویسی. اگر معلم‌ نبود که پزشک وپرستار نبود .

    • ناشناس ارسالی در

      حسادت هم حدی دارد

    • ناشناس ارسالی در

      حسودابرن بمیرم. چراااااامعلما اینقدرحسود دارن

  • م ارسالی در

    شما سال دیگه کجا هستی که معلمان شرایطشون بهتر میشه ؟. چرا حرف نشد و بلوف رئیس جم هوری میزنی ؟ علی برکت اله رو نگفتی آخر ش !!!

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر اگر معلمی مجبور نباشه اضافه تدریس نمی گیره پس چرا پول پارسال ما هنوز مانده امسال هم روش
    بابا پول ما را بدید لازم داریم برای بعد مرگ نمی خواهیم امروز لازم داریم

  • فرهنگیان ارسالی در

    کشوری که اینده سازانش در فقر باشند آینده ای تیره وتار در انتظارش است.البته خود ک رده را تدبیر نیست.

  • دهقانی ارسالی در

    ما از اسفند سال گذشته تاکنون یک ریال اضافه کاری نگرفته ایم و مشخص هم نیست تا کی باید منتظر باشیم .امیدوارم همین قدر که ما جلو زن و بچه مون خجالت می کشیم شما هم جلو مردم و خدا خجالت بکشید

  • منصور ارسالی در

    چوپان دروغگو

    چهل سال است شع ار میدید
    چندسال دیگه بازنشت میشم هنوز مستاجرم
    ماشینم پرایده بچه هام دانشگاه آزادند
    شب تاص بح باسیلی صورتم سرخ نشان دادم
    تو ب ازنشستگی حداقل یه دردی برای معلمان بخوری د
    ان شاءالله هرکاری باماکردید
    دولت های بعدی با بچه های شما همین کارو بکنند

  • انصاری ارسالی در

    با سلام این درسته افزایش حقوق داشته ایم ولی چرا بحث تورم نمی شود حقوق خودم با توجه به تورم حساب کردم که باید ماهی ۳۰میلیون بگیرم تا به حقوق تا ۹۳ برسم



    • سید ارسالی در

      وزیر چرا به داد سرایداران و نیروهای خدما تی نیستی ما تو سنندج با دوتا مدرسه ۲/۸۰۰ حقوق داریم ولله مام فرهنگی و زحمتکشیم

  • اردشیراسکندری ارسالی در

    سلام آقای وزیر روشنگری نمایید، کجای دنیا اینقدرکزونامدارس رابه تعطیلی کشیدفرزندم پایه اول میباشد نیازبه اموزش دارد معلمش فقط تکلیف وویس میگذلره به کیه بگیم

    • ایرانی ارسالی در

      خب که چی؟ معلم بیاد خونت درس بده؟ یه کم ی هم فکرکن حرف بزن. الان دنیا تعطیله

  • محمد حسین ارسالی در

    مگه الان وضع فرهنگیان خوب است که شما می فرمایید سال آینده بهتر میشه.
    آقای وزیر اول برید دستور زبان فارسی یاد بگیری د بعد افاضه فیض بفرمایید
    کاربرد وا ژه بهتر به این معنی است که قبلا خوب بوده حالا بهتر میشه.
    بسیار برای خودم م تاسفم که وزیر یک کشور این گونه صحبت می ک ند شما اگر هیچ حرفی نزنید ما اصلا اعتراض ی نمی کنیم که چرا صحبت نمی کنید.

    • ناشناس ارسالی در

      آفرین,حرف دل خیلیا روزدی

    • ناشناس ارسالی در

      چون معلمش یک آدم بیسوادی مثل تو بوده که فقط فکر حقوق مفت بوده

  • علی ارسالی در

    آخه چقدر دروغ میگی،تو که سال دیگه نیستی ،چقدروعده مفت وتو خالی .............

  • ناشناس ارسالی در

    همش دروغ سیر از گرسنه خبر نداره و سواره از پیاده . بخورید نوش جان

  • ناشناس ارسالی در

    پناه بر خدا انشا الله

  • سارا ارسالی در

    شما تو بوق نکن چرت و پرتابی که میگی نمی خواد شرایط بهتر کنی فقط بلده بگه اضافه ح قوق اضافه حقوق حقوق همه زیاد شد تو بوق ش د؟ازوزارت بهداشت گرفته تا نیروها مسلح بر و دکونتو ببند حاجی معلم همیشه بیچاره بود ه و هست

  • معلم خرید خدماتی ارسالی در

    سلام ، جناب وزیر ، خواهش میکنم که به داد معلمان خرید خدمت برسید ، خدا شاهد است م ن از ۱۵ شهریور رفتم سر کلاس یک ریال حقوق نگرفتم ، زن و بچه دارم ، اینقدر بدهی دا رم ، فقط بابت ماد غذای بخور و نمیر ، دوس ت دارم بمیرم .
    این همه سختی را تحم ل میکنم و با جان و دل در دورترین روستا خ دمت میکنم به امید اینکه روزی در آموزش و پرورش جذب شوم.
    خواهش میکنم به داد معلمان خرید خدمات آموزشی برسید و آنها را جذب کنید . سالهای پیش معلم با سطح تحصیل ات دیپلم در نهضت خدمت میکرد . بعد جذب شد ند و ادامه تحصیل دادند و حالا معلم خوبی هستند. آنها را جذب کردید حالا ما خرید خد مات چه گناهی کردیم که همچون ارتش بیکاری با مدرک لیسانس و فو لیسانس خدمت میکنیم . و هر روز شما میگید ما تعهدی نداریم . آ یا ما انسان نیستیم ، آیا ما اولین معلمان ی هستیم که دانش
    گاه فرهنگیان نرفتی م؟ خیر جناب وزیر ، بیشتر معلمان دانشگاه فرهنیان نرفتند و بسیار توانا و علاقه مند به شغلشان هستند ولی چرا این همه ظلم در حق معلمان خرید خدمات با آینده مبهم و حقو ق بسیار پایین ، البته هنوز هم هیچ دریافت ی امسال حتی یک ریال به ماندادن .
    ولی طبق بازدید های که از کلاسمان شده کلا سمان از بهترین کلاسها است ، و از جان برا ی خدمت مایه می زاریم .
    لطفا صدایما ن را بشنوید ...

  • معلم خرید خدماتی ارسالی در

    لطفا به داد معلمان خرید خدمات در همه است ا نها برسید در یزد ، سیستان و بلوچستان و ....

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر،دروغ نگو،به خدا قباحت داره.اگه راست می گی حق التدریس سال تحصیلی قبل را بده.
    شما به قول بطحایی،وزیر سابق هیچ جایگاهی ندارید.رییس دولتتون فقط وزار ت نفت را می شناسه. پس حرف زیادی نزن

  • معلم ارسالی در

    مگه حال از این بهتر هم هست؟!
    هر سا ل دریغ از پارسال

  • معلم ارسالی در

    یه مدت فریدون می گفت چند ماه دیگه وضع مر دم خوب می سه شه بعد ربیعی گفت و بعد ربیع ی همتی گفت وضع مردم درست خواهد شد حالا ت و می گی سال آینده وضع معلما خوب می سه شه
    فی المجلس اضافه کاری پارسال رو ب ده
    و نگو سال آینده وضع معلما خوب خواهد شد
    به نظر من داری جوک‌ می گ ی

  • زینب ارسالی در

    آقای وزیر لطفا یه فکری هم به حال معلمان غیرانتفاعی کنید با ۷۰۰ تومن حقوق و بدون هیج امنیت شغلی و آینده نگری و بیمه و ... .....
    ۷۰۰ هزارتومن کرایه هم نمیشود ......

  • معلمم ارسالی در

    این چه قانونی که ۸ سال حق التدریس باشی، بعد ۱۰ سال پیمانی،بعد حالا که دیگه توانی برامون باقی نمونده، بعد از ۱۸ سال بیمه ۱۴ سال حساب میشه،هنوز هم رسمی نشدیم ،نمی دونیم برا عالم برزخمان دستور رسمی شدن ص ادر میشه،اینم از توجه به حقوق معلمان آن هم ۱۰ سال خدمت درمنطقه محروم.کسی به حق ما توجهی نداره

  • زهرا کوشاری ارسالی در


    سلام من درسال ۹۵درازمون استخدامی قبول شدم امابدلیل شرایط سنی که بامدرک تحصیلیم مطابقت نداشت در مصاحبه پذیرفته نشدم خواستم بگم پس تکلیف ما چیست ازچه راهی باید اقدام کنیم من لیسانس سال ۸۴هستم چیه مدت ۱۲ سال درویشی دبستانی وبهمدت ۴ساله که به عنوان حق التدریس دارم فعالیت میکنم بایدچکارکنم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.معلم حق التدریسی هستم ماهی یک و هشت صد الی دو تومن بهم میدن باور بفرمایید هر ماه راحت ۱۰۰ هزار حجم نت میخرم دریغ از یک ریال توسط اداره .کرایه ماشین و کرایه منزل هم بیار روش خودشم تو شهر خودم نیستم با این حقوق من چکار کنم آخه تا کی مجرد بمونم ۳۵ سالم داره میشه😔😔

  • ناشناس ارسالی در

    معلم های آزاد که ساعتی حقوق میگیریم باای ن شرایط کاری ...کار سه چهار برابر شده ول ی حقوق را کم نیز میدهند.چه حل مسئله ای د ارید آقای وزیر

  • شهرام احمدی ارسالی در

    جای تاسف برای جامعه فرهنگی ایران ....کاری کردید کارستان ...معلمین ما در ساعت بیکاری باید دنبال تحقیق و تفحص باشند در بنگاه‌های معاملات ملکی برای گذران زندگی بدوند تا شرمنده خانواده خود نشوند ...از حرفهای پوچتان خسته شدیم .البته مشکل از وزیر مان نیست مشکل از ریشه است ژاپن اتمی زده ظرف مدت ۲۰ سال شد ابر قدرت صنعتی جهان چون اول به نظام تعلیم و تربیت خود توجه کرد .کاری که بلاد کفر میکنند و شما فقط شعارش را یاد گرفته آید ...این نیز بگذرد

  • ناشناس ارسالی در

    محض رضای خدا دیگر از رتبه بندی حرف نزنید که حالم بد میشه و و عده سر خرمن ندهید از پارسال تا حالا تورم چهارصد درصدی وشما ازمدیر موفق حرف می زنی

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر نیروهای نهضت را استخدام بکنید اما نه در قسمت آموزش ابتدایی. دانشسراهای تربیت معلم را برقرار کنید .
    بخدا بچه های مردم گناه دارند...کسی که به چند نفر بزرگسال درس داده مسیر چند ساله رو میخواد با یک دوره بدو استخدام که حدود ۱۵ روزه طی کنه ...در ضمن مدارس غیر انتفاعی با توجه به وضعیتشان بهترین معلمین را در مقطع ابتدایی انتخاب میکنند و خیلی راحت معلمین ضعیف را بیرون میکنند اگر جامعه و آخرتتان برایتان مهم است یه نگاهی به این طرف ....بیندازید

  • هاکان ارسالی در

    کی نیروخدماتی استخدم میشن کی چقدردروغ

  • رضا ارسالی در

    سلام چه فایده وقتی یک کیلو لپه ۴۰تومان شده درصورتی ک پارسال ۱۹تومان بوده هر چه اضافه کنید فایده نداره

  • اسماعیل احمدی ازفلاورجانا ارسالی در

    آقای وزیر اگه مانیروهای خدماتی نبودیم هیچی سرجایش نبود شده یک بار هم از خدمتگزاران مدارس تقدیر کنیدمابااین حقوق کم چیکار کنیم به فکر ماهم باشید التماس تفکر

  • ناشناس ارسالی در

    سلام .انشاالله افزایش حقوق فرهنگیان عملی بشود .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام .از زحمات معلمین هست؛ که دکتر ومهند س وپرستار به عمل می آید .

  • ناشناس ارسالی در

    بابقیه همتراز کنین نه با خودشون
    تا زه بقیه ادارات ۷۰ درصداضافه میکنن+پاداش+ کارانع+حق مسکن ووووو
    بلافاصله پادا ش بازنستگیشون واریز میشه
    نمونه همس ایمون باسن ۴۵ سالگی دادگستری زیر دیپلم م شغول شدبعد بمنی که بعش سواد خواندن ونوشت ن دادم میگه چهارمیلیون حقوق میگیره+۱۲ می لیون پاداش آخرسال +یه پراید هم به اسمش د راومد
    این کجای برابری حقوقه

  • اسماعیل ارسالی در

    سلام چرا حقوق تمام ارگان هی نظامی قبل از عید هم افزایش پیدا میکند ولی برای فرهنگیان خبری نیست

    • ناشناس ارسالی در

      عجب جانورهایی هستید شما معلما توقع دارید با هر افزایش حقوقی. حقوق شما هم زیاد بش ه

  • جان کلود ارسالی در

    وزیر متملق و دروغگو این قد حق معلما رو پ ای مال میکنی اون دنیا سر پل هر بگیری.... .

  • ایران ارسالی در

    تاحالافرهنگیان خیلی وضعشان خوب بوده وزیر جان من۳۰سال درآموزش وپرورش کارکردمیک متر زمین به مانرسیدبههمه ارگانها وسازمانها ه مه چی مدهندغیرازمعلمین لطفا شمابسکنید

  • ناشناس ارسالی در

    آی وزیر شما نباید این پست را قبول می کرد ی اگر دانسته این پست را قبول کرده اید به فرهنگیان خیانت کرده اید ،وزیر قبلی ب ه خاطر دفاع از رتبه بندی معلمان مجبور به استعفا شد چون نه روحانی نه اون نوبخت بدبخت زیر بار نرفتند.ولی یقین بدانید که آه و ناله ی معلمان .....

    • ناشناس ارسالی در

      مثل خیلی از شما معلمای بیسواد که با بی س وادی و بی حواستون به مردم خیانت کردید

  • ناشناس ارسالی در

    به داد آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی بع صورت شرکتی کار میکنند برسید آزمون دادن ق بول شدن ازسال ۸۳مشغول تدریس هستن ..مدرگ گرفتن .جرا مشگل آنها را حل نمی کنید. کار کردن به مردم را از شهید قاسم سلیمانی یا د بگیرید

  • اکبر ارسالی در

    شما طلب منا از سال ۹۱که مبلغ ۳۰۰۰۰۰است(ا لبته اون موقع یک سکه میدادند) پرداخت کنی د مابقی پیشکش

  • محمد ارسالی در

    همش شعار . قباحت داره والا شما هم رفتنی هستی ولی کار خاصی نکردی اوضاع را گذروندی حداقل مطالبات فرهنگیان را زودتر پرداخت کن

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا بیخود شعار ندهید شما اگه راست میگید حق التدریس پارسال و امسال معلمان را پرد اخت کنید. اگه کسی نیاز نداشته باشه که حق التدریس نمیگیره.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اقای وزیر حقوق ما نیروهای خدماتی رو اضافه نکنید بگذارید جمع که شد هر یک سا ل یکیدون بر دارید وبرید کانادا کیفش بکن ید توقع از کشور دزدان نداریم

  • ناشناس ارسالی در

    به خدا ما نیروهای خدماتی مثل من وام ۵۰ ۰ هزار تومانی میگیرم تا قبوض گاز و برق رو خالی کنم تو کجای جهان اینجوری هست

  • ناشناس ارسالی در

    تو این کشور فقط فرهنگی زندگی میکنه که چپ و راست حقوقشان زیاد میکنید بازم از همه ناراضی تر هستن.اینا اصلا کار میکنن که حق وق بگیرن.کرونا هم که شد براشون نور علی ن ور

  • ناشناس ارسالی در

    هرچی هم به شمامعلما پول بدن آخرش بازم طل بکارین. نه اینکه خیلی زحمت هم می کشین. ب سه دیگه پررویی

    • ناشناس ارسالی در

      بی تربیت

    • مباشری ارسالی در

      شما خائنا دیگه چی میگید.اصلا معلوم نیست چکاره اید .اگه معلما نبودن که شما به خاک سیاه مینشستید.اصلا از حال وروز معلما خبر ندارید .که زرتو پرت میگید.

  • سجاد قلیزاده ارسالی در

    باباجان وزیرجان ازسرایدارهادوشیف کارمیکشی اجباری شبها هم بایدنگهبانی بدن برای شیفت دوم چرا حق مان رو نمیدی بی انصاف. رتبه بندی چرا نمیدی.اضافه کارچرانمیدی .بزک نمیر بهار میاد کومبزه باخیارمیاد..

  • ناشناس ارسالی در

    اقا یا خانم محترم ما داریم چشمامون را تق دیم بچه های شما میکنیم چشم من اب مروارید اورده یه گمی رو حرفاتون فکر کنید اینقدر که فکر می کنید حقوق ما زیاد نمی شه همش وعده ووعیده هنوز حق التدریس پارسال مارا ندادن

  • ناشناس ارسالی در

    یاخماری یاخواب دیدی

  • ناشناس ارسالی در

    نه من باوردارم که راست میگه سال آینده ما فرهنگیان بایدبریم گدایی کنیم پیشرفت میکن یم شغل دوم ماگدایی

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر تو بیمه ما رو درست کن.دیگه هیچی ازت نمیخوام

  • ناشناس ارسالی در

    مگه آقای وزیر در جریان هست که چند نفر دا نش آموز تو کشورمون توان خرید گوشی با ا ین قیمت سرسام آور رو ندارن.که بعد دم از چرت و پرت و رسیدن به هدف میزنه

  • ناشناس ارسالی در

    به فکربازنشسته هاباشید باداشتن عروس ودام ادونوه وحقوقی که زیرخط فقره.شاغل وبازنشس ته بایدباهم همسان سازی بشن وگرنه ظلم واج حاف محضه

  • معلم بیچاره ارسالی در

    ما را بخیر شما امیدی نیست شر مرسان.!!
    لابد خبر بدی تو راهه ما عادت کردیم و قتی مسچولین حرفی میزنن میخواد اتفاق بدتر ی بیفته

  • علی ارسالی در

    وقتی فرهنگ مملکت به نااهلش واگذار بشه نت یجه این میشه که دوست ندارد معلم کشورش کم ی آسؤدگی داشته باشه ،برای حقش بدود!حسادت کورش کرده،حق رو نمی بینه!!!!!!

  • معلم ارسالی در

    آقاااای دوربینی که دارید رکورد مصاحبه ها رو جابجا میکنید... ما خسته شدیم از داستان سرایی های شما. خجالت بکشید و کار کنید آقا!

  • ناشناس ارسالی در

    شمایی که میگید معلمها کار نمیکنن، ما کار مون از قبل کمتر که نشده بیشترم شده و حدا قل روزی ۷_۸ساعت تدریس و تولید محتوا و... داریم . در ضمن هزینه ی نت هم از جیبیمون پرداخت میکنیم.لطفاًدر مورد چیزی که نمید ونی اظهار نظر نکن ،شخصیتت داشته باش و تل اش معلم ها را زیر
    سوال نبر.

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا پیگیری کنید که اضافه کار دبیرا پردا خت بشه هنوز لز سال قبل مونده
    افزای ش ۲۵درصد برای سال بعد خیلی کمه
    چو ن افزایش قیمت ها روزانه شده

  • سید حسن موسوی ارسالی در

    معلم مشعل راه زندگی ست
    معلم تمام ا فراد جامعه را هدایت میکند .با سواد میکند راهنمایی میکند پس باید بالاترین حقوق کش ور متعلق به معلم باشد معلم یک ریس جمهور را میسازد معلم یک نماینده ی مجلس را می س ازد
    پس حق شان این است

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر چرا اینقدر دروغ میگید ما که دی گه پیر شدیم وهمیشه شرمنده همه خدا ازتون نگذره

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر دروغ گفتید که بقیه مردم فکر میکن ن چه خبره حقوق اضافه نشده رتبه بندی اجرا نشده شما نسخشو می‌پیچید و همه جا جار می زنید تو رو خدا به حرفاتون عمل کنید

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیرتاسال 96حقوق من 4تومان وپراید 2 0تومان بودیعنی باحقوق 5ماه پرایدصفر میخر یدم
    حالاجنابعالی وزیر دولت تبدبیر، تدبیری بیندیش که باحقوق9تومانی بمدت 5ما ه بتونم یک پراید صفرویا98بخرم
    قبلا از تدبیری که میندیشیدسپاسگزارم

  • ناشناس ارسالی در

    اقای وزیر فکری هم برای ما کارگران قرار د ادی انجام دهید وضعیت ما هم مشخص بشه ما ه م زحمت میکشیم ممنون

  • ر.ع ارسالی در

    آقای وزیر در خصوص اضافه کار فرهنگیان که از پارسال مانده ،خواهشها پی گیری فرمائید کی می خواهد پرداخت شود،

  • ناشناس ارسالی در

    چرااینقدردرحق معلمان ظلم میکند.اگه معلم نباشددکترومهندس ازآسمان به زمین می آیندح قشان راپرداخت کنید.

  • مباشری ارسالی در

    سوال من اینه که کدوم وزارت خانه ای حقوق ویا اینکه شما اسمشو اضافه کاری کذاشته ای د رو یک سال پرداخت نمی کنه اونم موقع پرد اخت مثل گوشت قربونی ذره ذره پرداخت می کن ید.آخه بی وجدان یک باز نشسته اگه نیاز ند اشت که بعد ۳۰ سال دوباره نمیاد تدریس کنه .شما عرضه استخدام معلم رو که ندارید وتما م فرزندان وجوانان ما بیکارند.حالا هم که دارید از بازنشسته ها بیگاری میکشید چرا ح قوقشان رو پرداخت نمی کنید.صداتون از جای گرم میاد .شما هم هیچ کاری برو معلما نکرد ید.این اضافه کردن حقوقای معلما هم سوپاپ اطمینانی برا ی شماست.وگرنه تورم بیداد می کنه پس چرا تا حالا رتبه بندی رو انجام ن می دادید.ما زیاده خواه نیستیم حقوق ماهنه خودمونو میخواهیم.هرچند بعد یک سال دیگه ارزش ریالی نداره.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها