|
کدخبر: 319149

نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن:

ثمره تولیدات ذوب آهن اصفهان سقفی ایمن برای مردم است

حسن تیزمغز: با تمام توان از ذوب آهن اصفهان حمایت می کنیم تا ثمره تولید فرزندان ایران عزیزمان سقفی ایمن را برای هموطنانمان بسازد.

صنعت ثمره تولیدات ذوب آهن اصفهان سقفی ایمن برای مردم است

نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما درحاشیه برگزاری نخستین کنگره ملی”راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان” گفت: طی ادوار مختلف از ذوب آهن اصفهان به عنوان برترین تولید کننده فولاد در کشور و به ویژه مقاطع و سبد محصولات ساختمانی آن بازدید کردم، کارخانه ای که فولاد را در ایران عزیزمان بنیان نهاد.

حسن تیزمغز افزود: با تمام توان در خدمت برطرف کردن دغدغه های تولیدکنندگان هستیم تا این سربازان جبهه اقتصاد بر تولید متمرکز باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ذوب آهن اصفهان آمادگی خود را برای تامین فولاد مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام نموده، ما نیز از این تصمیم بزرگ با تمام توان حمایت می کنیم تا ثمره تولید فرزندان ایران عزیزمان در ذوب آهن اصفهان سقفی ایمن را برای هموطنانمان بسازد.

نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: با توجه به گرید بسیار بالای محصولات ذوب آهن اصفهان اعلام می کنیم که زمینه تسهیل بیشتر در صادرات این محصولات را فراهم خواهیم کرد.

تیزمغز اظهار داشت: علاوه بر موارد قبل، با توجه به شیوه تولید این کارخانه اعلام می کنیم در تامین نیاز مواد اولیه این کارخانه به عنوان نهاده اصلی تولید فولاد از داخل و خارج از کشور به ویژه افغانستان همکاری کامل داریم زیرا افغانستان معادن بسیار خوبی دارد. با مسئولان این کشور برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام داده ایم و آنان از ذوب آهن اصفهان بازدید هم داشتند.

وی ادامه داد: ارتباطات ریلی ما نیز با افغانستان در حال برقراری است و با توجه به تولید ریل ذوب آهن این هم افزایی تا سطح بالاتری قابل پیگیری می‌باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها