|
کدخبر: 319138

لیگ برتر / استقلال / نقل و انتقالات

پدیده لیگ در رادار استقلال

مذاکرات باشگاه استقلال با باشگاه ذوب‌آهن برای خرید محمدحسین اسلامی ادامه دارد.

فوتبال پدیده لیگ در رادار استقلال

 

تیم ذوب‌ آهن در فاز تهاجمی محسن آذرباد و احمد شریعت زاده را به ترکیب اضافه کرده است و این موضوع موجب شده تا تیم ذوب‌آهن کمی از مواضع خود نسبت به فروش محمدحسین اسلامی کوتاه بیاید. البته این بازیکن بند فسخ قرارداد دارد و در صورت فعال شدن این بند بدون هیچ مزاحمتی می‌تواند راهی تیم جدید شود که بند فسخ قرارداد این بازیکن ۲۳ ساله ۱۵ میلیارد تومان است.

باشگاه استقلال در تلاش است مبلغ بند فسخ را با رضایت باشگاه ذوب‌آهن کاهش دهد که حالا باشگاه ذوب‌آهن برای کاهش این مبلغ پیشنهاد جدیدی به تیم استقلال داده است که آن در اختیار گرفتن جعفر سلمانی است.

تیم ذوب‌آهن در جناح چپ خط دفاعی یکی  از مهره‌های خوب خود را از دست داده است. جلال مداحی که راهی تیم ملوان شده است تا سربازی‌اش را سپری کند. به نظر می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن در ازای در اختیار گرفتن جعفر سلمانی به جای محمدحسین اسلامی دیگر پولی را از استقلال طلب نخواهد کرد.

محمدحسین-اسلامی

به این خاطر که جعفر سلمانی هم برای ترکیب استقلال بازیکن ارزشمندی است. شاید به همین دلیل است که استقلال می‌خواهد در پست چپ یک بازیکن جدید بخدمت بگیرد. گودرزی که در تیم شمس آذر قزوین توپ می‌زند.

استقلال رافائل سیلوا را به خدمت گرفته و برای در اختیار گرفتن مهدی تیکدری در ازای معاوضه با سامان تورانیان با باشگاه گل گهر به توافق رسیده است و حالا باید از اسلامی به عنوان سومین بازیکن جدید استقلال یاد کرد. حضور این بازیکن موجب خروج جفر سلمانی و سامان تورانیان از ترکیب استقلال می شود. البته حضور جعفر سلمانی در تیم ذوب‌آهن منوط به رضایت جواد نکونام است. در صورتی که جواد نکونام با این نقل و انتقال مخالت کند، باشگاه استقلال برای خرید  محمد حسین اسلامی باید ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه ذوب‌آهن بدهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها