|
کدخبر: 282735

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: رویکرد دولت، توسعه زیرساخت های صنعتی و زمینه‌سازی برای حضور سرمایه‌گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته استان است و نواحی صنعتی در بخش های مختلف استان می توانند در راستای استقرار صنایع به ویژه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار نقش بسزایی را ایفا کنند.

صنعت عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر آغاز شد

دهقان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت:  رویکرد دولت، توسعه زیرساخت های صنعتی و زمینه‌سازی برای حضور سرمایه‌گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته استان است و نواحی صنعتی در بخش های مختلف استان می توانند در راستای استقرار صنایع به ویژه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار نقش بسزایی را ایفا کنند.  

وی ادامه داد: در همین راستا عملیات اجرایی ناحیه صنعتی دهشیر که از مصوبات سفر استاندار یزد به شهرستان تفت می‌باشد، آغاز شده است.  

دهقان با بیان این که ناحیه صنعتی دهشیر با مساحتی قریب به ۴۹هکتار در منطقه غربی دهستان دهشیر قرار گرفته است اذعان کرد: امیدورایم با پیشرفت عملیات طبق برنامه‌ریزی این ناحیه صنعتی در افق ۱۴۰۳ قابل بهره برداری و واگذاری به سرمایه‌گذاران باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با بیان این که  این ناحیه صنعتی می‌تواند زمینه ساز استقرار صنایع پاک و کم آبخواه باشد و زمینه اشتغال برای مردم این منطقه را ایجاد کند ادامه داد:  بخشی از عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار شده و پیش بینی می شود تا زمان بهره برداری، این ناحیه صنعتی نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار باشد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها