|
کدخبر: 280455

رشد سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در بوشهر رکورد زد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۹۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۶۷۲ نفر طی ۸ ماه امسال در استان بوشهر خبر داد.

صنعت رشد سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی در بوشهر رکورد زد

مهدی صفوی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صدور ۱۴ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال ۲۸۵ نفر در استان بوشهر طی هشت ماهه امسال گفت: این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج‌فارس، صادرات و واردات دریایی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، معادن، درختان خرمان و غیره از اهمیّت راهبردی و اقتصادی مهمی برخوردار است که می‌تواند فرصت ارزشمندی جهت توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی را دراستان و کشور ایجاد کند..

وی ادامه داد: در ۸ ماه امسال ۹۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۶۷۲ نفر طی ۸ ماه امسال در استان بوشهر صادر شده است.

صفوی اعلام کرد: وجود مناطق ویژه اقتصادی در جنوب و شمال استان و همچنین ۱۱ شهرک و ۸ ناحیه صنعتی در همه شهرستان‌های استان با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ هکتار از جمله مزیت‌های لازم برای متقاضیان به سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است.

 

منبع: روابط عمومی صمت بوشهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها