|
کدخبر: 282037

احیای ۴۵ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بازگشت به تولید ۴۵ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد و گفت: ۲۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌های صنعتی خوزستان ظرفیت تولید افزایش داده‌اند.

صنعت احیای ۴۵ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان

علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ واحد صنعتی راکد خوزستان به چرخه تولید بازگشته است.

وی افزود: ۱۰۵ واحد راکد که شرایط بهتری نسبت به سایر شرکت‌های راکد برای بازگشت به چرخه تولید دارند، شناسایی شده‌اند و در تلاش هستیم تا این واحدها را پس از حل مشکلات به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌ها، بازگشت مجدد واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید و فعال شدن این واحدها است، گفت: تامین منابع مالی، تامین مواد اولیه و بازار هدف سه مشکل اساسی واحدهای صنعتی خوزستان هستند که باید برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام داد.

مهدی پور عنوان کرد: بازگشت مجدد واحدهای راکد به چرخه تولید یکی از مهمترین اقدامات در جهت حمایت از تولید است که علاوه بر اشتغال نقش موثری در تحقق شعار سال دارد و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار است.

وی ادامه داد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه فعال‌سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید، تلاش می‌کنیم مشکلات واحدهای صنعتی مرتفع شود و شاهد بازگشت به تولید این واحدها باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به تلاش برای افزایش ظرفیت واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: واحدهای صنعتی توانمند خوزستان که ظرفیت افزایش تولید دارند شناسایی و با مشاوره‌های انجام‌شده تاکنون ۲۰ واحد صنعتی اقدام به افزایش ظرفیت تولید خود کرده‌اند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها