|
کدخبر: 270060

بازگشت واحد تولیدی الشمس به چرخه تولید

همزمان با دهه صنایع کوچک، واحد تولیدی الشمس شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه راه‌اندازی مجدد شد.

صنعت بازگشت واحد تولیدی الشمس به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: واحد تولیدی "الشمس" مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه راه‌اندازی مجدد شد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: واحد تولیدی "الشمس" مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه راه‌اندازی مجدد شد.

"علرضا راشکی " اظهارکرد: این واحد تولیدی که در زمینه تولید انواع پوشاک زنانه و دخترانه، کیف و کوله پشتی فعالیت می‌کرد که پس از مدتی رکود بار دیگر به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: به این واحد ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات کمبته امداد امام خمینی صندوق کار آفرینی امید اختصاص پیدا کرد که در فعالیت مجدد واحد الشمس تاثیر به سزایی داشت.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: این واحد تولیدی با اشتعال ۲۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ میلیون ریال، بر اساس اسناد دفتری در زمینی به گستره ۵۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه استقرار دارد.

راشکی تاکید کرد: عملیات اجرایی شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه در سال ۱۳۶۹ آغاز شده است.

وی بیان کرد: این شهرک با گستره ۹۳۲ هکتار و فاز عملیاتی ۴۴۶ هکتار در کیلومتر ۳ جاده زاهدان میرجاوه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: تا کنون ۶۹۷ فقره قرار داد با سرمایه‌گذاران و کار آفرینان در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه منعقد شده است.

راشکی اذعان داشت: در این میان تعداد ۲۰۹ واحد تولیدی با پیش‌بینی اشتغال ۴۵۴۶ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۸۲۴ میلیارد ریال بر اساس اسناد ثبتی در این شهرک بهره‌برداری شده‌اند.

گفتنی است،‌از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵ واحد راه‌اندازی مجدد شده‌اند.

 

ارسال نظر