|
کدخبر: 279298

اما و اگرهای صدورکارت بازرگانی برای تولیدکنندگان اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی صدور کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان را منوط به ارائه سند قطعی به جای دفترچه واحدهای تولیدی کرده و خواسته اصلی صاحبان واحدهای تولیدی این است دفترچه واحدهای تولیدی برای صدور کارت بازرگانی پذیرفته شود.

صنعت اما و اگرهای صدورکارت بازرگانی برای تولیدکنندگان اردبیل

حسین پیرموذن اظهار کرد: رفع این مشکل جهت تسهیل در صدور کارت بازرگانی نیازمند مصوبه ملی است تا ضمن بازنگری در سامانه صدور کارت بازرگانی، این مشکل در استان برطرف شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است و شهرک‌های صنعتی، صدور کارت بازرگانی را منوط به ارائه سند قطعی بجای دفترچه واحدهای تولیدی کردند که همین امر سبب شده کارت‌های بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی تعلیق شود.

پیرموذن ادامه داد: خواسته اصلی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل از شهرک‌های صنعتی این است دفترچه واحدهای تولیدی در صدور کارت بازرگانی مورد قبول واقع شود.

وی همچنین با اشاره به وجود انحصار در صدور علائم تجاری در کشور گفت: صدور علائم تجاری در دست افراد خاص در تهران است که انتظار این است صدور علائم تجاری در استان‌ها هم انجام گیرد تا جلوی اخلال در صدور علائم تجاری گرفته شود.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها